O co pytają nasi klienci z kategorii Smycze reklamowe?
Czy w Państwa ofercie znajdę smycze reklamowe ekologiczne?
Jak najbardziej. Staramy się stale rozbudowywać naszą ofertę i wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów a także… naszej planety. W ofercie gadzetyreklamowe.pl każdy produkt ma swój ekologiczny odpowiednik. Smycze reklamowe również. Polecamy trzy rozwiązania bambusową smycz Julian, bawełnianą smycz Dylan lub fantastyczną smycz Tom wytworzona z tworzywa PET z recyklingu.
Jaka jest minimalna ilość zamawianych smyczy reklamowych?
Minimalna ilość zamawianych u nas gadżetów to 50 sztuk. Jest to najbardziej optymalna wersja pod względem ceny. Mamy następujące przedziały ilościowe 50–99, 100-249, 250-499, 500-999, 1000 i więcej. Dla każdego jest inna cena za sztukę. Jeśli interesuje Cię większa lub mniejsza ilość – skontaktuj się z nami a my przygotujemy dla Ciebie ofertę „skrojoną na miarę”.
Czy długość smyczy reklamowych jest dla wszystkich taka sama?
Oczywiście, że nie. Smycze występują na ogół w standardowych długościach ok. 20 cm. Ale są też mniejsze jak na przykład mini smycz Laura o długości 10 cm. Jeśli potrzebujesz jakieś konkretnej długości, daj nam znać. Jeśli nie mamy jej w naszym internetowym sklepie to na 100% zdobędziemy ją dla Ciebie.
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.