Wyświetlanie 1–24 z 729 wyników

Szary

12-elementowy zestaw kredek Tallin

1.15 1.40 
Czerwony
Niebieski
Żółty

12-elementowy zestaw kredek z temperówką Hef

2.31 2.82 
Piasek pustyni

12-elementowy zestaw markerów Mexi

4.06 4.95 
Piasek pustyni

19-elementowy zestaw kredek ołówkowych i świecowych Lucky

2.92 3.56 
srebrny

2 Poles – długopis

0.89 1.08 
Biały

22-elementowy zestaw do rysowania Doris

5.43 6.62 
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony

4 Colour – długopis

1.03 1.25 
Szary

4-elementowy zestaw kredek Tullik

0.43 0.53 
Piasek pustyni

4-elementowy zestaw kredy Screech

1.89 2.31 
Biały
Czarny

4-kolorowy zakreślacz kwadratowy Trafalgar

3.89 5.07 
Biały

6 chowanych kredek świecowych Phiz w plastikowym pudełku

5.43 6.62 
Piasek pustyni

6-elementowy zestaw kreda + gąbka Recess

10.90 13.29 
Szary

6-elementowy zestaw kredek Ayola

0.48 0.59 
Piasek pustyni

67-elementowy zestaw do malowania i rysunku Rainbow

29.45 35.91 
Biały
Czerwony
Niebieski
Żółty

7-elementowy zestaw kredek Kram

1.18 1.44 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Zielony
+1
Żółty

8-elementowy piórnik Mindy

3.78 7.50 
Piasek pustyni

8-elementowy zestaw do malowania i rysunku Streaks

2.02 2.46 
Czerwony
Niebieski
Zielony
Żółty

8-elementowy zestaw kredek Jimbo

3.27 4.49 
Czarny
Czerwony
Niebieski
srebrny
Zielony

Adelaide – długopis

0.58 0.71 
Biały
Czarny
Szary
Zielony

Alessio długopis z plastiku PET z recyclingu

1.40 1.71 
Biały
Czarny
Szary
Zielony

Alessio długopis z plastiku PET z recyclingu

1.47 1.79 
Niebieski
Różowy
Zielony
Żółty

Allure długopis

57.20 69.75 
Niebieski
Różowy
Zielony
Żółty

Allure pióro kulkowe

44.21 79.79 
Czarny

Allure pióro kulkowe

52.32 63.80 

Historia popularnych długopisów reklamowych

Zastanawiałeś się kiedyś, sięgając po raz setny każdego dnia po swój ulubiony długopis reklamowy, jaka jest jego historia? Czy tak jak i my bezwiednie korzystasz z tego tak praktycznego narzędzia wykorzystując go na tysiąc sposobów zarówno w pracy, jak i w domu? Korzystasz z niego robiąc krótkie notatki, podpisując umowy, wypełniając urzędowe formularze? Korzysta z nich Twoja żona zapisując się na wizytę w SPA, robiąc listę zakupów, czy wynotowując przy okazji kolejne destynacje wakacyjne? Korzystają z nich również Wasze dzieci, czy to na studiach pisząc referaty lub testy czy w szkole podstawowej odrabiając lekcje czy też najmłodsze w przedszkolu wykorzystując ich kolory do rysowania pierwszych dzieł? Otóż historia współczesnych długopisów sięga aż 1888 roku, kiedy John Jacob Loud jako pierwszy na świecie uzyskał patent na długopis. Ale jego produkcją zajął się dopiero węgierski artysta i dziennikarz László Bíró, który zaraz po wybuchu wojny uciekł z ojczyzny i dotarł do Argentyny, gdzie ze swoim bratem chemikiem – George’em Bíró udoskonalali wynalazek, opatentowali i sprzedali licencję armii brytyjskiej, która wykorzystała je dla swoich pilotów-nawigatorów. Po zakończeniu wojny w 1945 roku ruszyła masowa produkcja długopisów. Rozwiązaniem zainteresowali się zarówno Amerykanie, jak i Europejczycy. Można było je dostać zarówno na starym, jak i nowym kontynencie ale były stosunkowo drogie. Dopiero w 1953 roku we Francji wyprodukowane przez firmę barona Bica długopisy jednorazowe stały się tańsze i dostępne dla szerszego grona klientów. Dziś nie sposób określić ilości produkowanych na świecie długopisów. Dzięki możliwości oznakowania stały się ważnym, jeśli nie najważniejszym gadżetem reklamowym wykorzystywanym w wielu kampaniach reklamowych czy akcjach promocyjnych służąc jako niezwodny nośnik reklamy.

Czytaj dalej

Długopis reklamowy – klasyka gadżetów reklamowych z nadrukiem

Dziś nie ma chyba firmy, która nie wykorzystywała by do własnej promocji długopisów reklamowych. To jedno z podstawowych aktywności zaraz po wprowadzeniu się do nowej siedziby. Pomiędzy zamawianiem nowych biurek, krzeseł, komputerów, wybierasz wizytówki, kubki, smycze z identyfikatorami oraz… długopisy. To podstawa. Często tak jak Twoja, wspomniana wizytówka zostają z Twoim klientem czy partnerem biznesowym na dłużej. Musisz zadbać o właściwy wybór gadżetu aby podobnie jak mała karteczka pracował na Twój wizerunek. Może Ci się wydawać, że to nic nie znaczący przedmiot ale zgodnie z zasadą „jak Cię widzą tak Cię piszą” on również pracuje dla Ciebie, świadczy o Twojej atencji do szczegółów, guście i klasie. Wybierz najlepszy produkt, którego nie będziesz musiał się wstydzić. A możliwości masz kilka ale pierwsza selekcja dotyczy materiałów, z których są wykonane: z aluminium, plastiku czy metalu. A wśród nich:

  • długopisy żelowe,
  • długopisy touch,
  • długopisy z wymiennym wkładem,
  • długopisy jednorazowe,
  • długopisy wielofunkcyjne,
  • zestawy kolorowych długopisów,

I najnowsze cieszące się największą popularnością – długopisy ekologiczne – papierowe lub bambusowe.

W naszym dziale długopisów reklamowych znajdziesz również takie produkty jak:

  • pióra reklamowe,
  • ołówki reklamowe,
  • zestawy piśmiennicze,
  • markery i zakreślacze reklamowe,

które są świetną alternatywą dla długopisów reklamowych. Każdy produkt aby stał się efektywnym nośnikiem reklamy i gadżetem promocyjnym, wspierającym Twoją aktywność marketingową musi zostać oznakowany. I tu też możliwości masz wiele. Wszystkie szczegółowo opisaliśmy w dziale metody znakowania.

Czy w Państwa ofercie znajdę długopisy ekologiczne?

Tak. To jeden z najpopularniejszych ostatnio gadżetów. Wszystkie produkty ekologiczne są chętnie zamawiane przez naszych klientów. Jeśli chodzi o długopisy to mamy w ofercie zarówno długopisy wykonane z papieru, jak i z bambusa, słomy pszenicznej lub pochodzące z recyklingu. Co ciekawe długopisy ekologiczne mogą być dostępne w wielu kolorach.

Jakie są najpopularniejsze metody znakowania długopisów reklamowych?

Najczęściej rekomendujemy metodę grawerowania. Jest to najtrwalsza z metod, odporna na zarysowania. Ale, ale…wszystko zależy od powierzchni i materiału z jakiego wykonany jest długopis reklamowy. Oprócz graweru sprawdzoną metodą oznakowania jest tampodruk, i sitodruk 360o oraz naklejka polimerowa.

W jakich kolorach dostępne są długopisy reklamowe?

Odpowiedź może być dwojaka. Zależy bowiem czy pytasz o obudowę długopisu czy o kolor jego tuszu:

  • Kolor tuszu może być: standardowy granatowy, czarny, czerwony, zielony, żółty, niebieski etc.
  • Kolor obudowy natomiast w przypadku niektórych modeli może być: biały, szary, żółty, pomarańczowy, różowy, czerwony, zielony, niebieski i czarny.

Każdy kolor obudowy będzie idealnym tłem do nadrukowanego logo czy danych kontaktowych firmy.