Termosy reklamowe
ASTRADA. Składany kubek podróżny
10.84 zł – 13.22 złBidon Eddy+ o pojemności 600 ml izolowany próżnią i miedzią
116.31 zł – 145.37 złButelka Chute Mag o pojemności 600 ml izolowana próżnią i miedzią
106.74 zł – 130.17 złButelka Norse z izolacją próżniowo miedzianą zamykana korkiem
63.84 zł – 77.85 złButelka z izolacją próżniową Arsenal o pojemności 510 ml
39.56 zł – 48.24 złKubek bambusowy Arca izolowany próżniowo przy użyciu miedzi, odporny na przeciekanie o pojemności 200 ml
47.17 zł – 57.53 złKubek Hot Cap o pojemności 350 ml izolowany próżnią i miedzią
103.44 zł – 126.15 złTermosy reklamowe z nadrukiem logo
Termosy – tak banalne urządzenie, z którego mniej lub bardziej korzystamy codziennie ma ponad stuletnią historię. Pierwotne termosy w postaci żeliwnych garnków trzymanych pod pierzyną lub w gorącym popiele zmieniały swoją strukturę przyjmując w 1888 roku formę szklanego naczynia o podwójnych ścianach z próżnią pomiędzy, wynalezionego przez francuskiego lekarza Jacques-Arsène d’Arsonval aż do naczynia zwanego naczyniem Dewara, które znamy obecnie. Skonstruowane przez szkockiego fizyka i chemika szklane lub metalowe naczynie o podwójnych ścianach z powietrzem międzywarstwami do przechowywania substancji o temperaturze innej niż temperatura otoczenia, od góry zamykane korkiem wykonanym z dobrego izolatora ciepła służyło głównie do prac laboratoryjnych. Dopiero w 1925 roku opatentowano termos, z którego korzystamy dziś przechowując w nim ulubione ciepłe i zimne dania.
Z termosem reklamowym przez historię
Po 1925 roku historia termosu potoczyła się bardzo szybko. Pojawiały się nowe rozwiązania i patenty. W latach 70-tych powstały pierwsze termosy ze stali nierdzewnej a 10 lat później z tytanu. Kolejnych 10 lat później powstał pierwowzor dzisiejszych termosów przeznaczonych dla sportowców, które ulepszane były przez kolejną dekadę stając się termosami przenośnymi czy termokubkami, a międzyczasie zasilając grupę funkcjonalnych gadżetów reklamowych używanych jako forma promocji wielu marek sportowych, gastronomicznych i turystycznych. Dziś nie wyobrażamy sobie dnia bez termosu. Zabieramy go do pracy, na siłownię czy wyjazd. Czy to większy termos reklamowy czy niewielki termokubek z logo zawsze mamy go pod ręką pijąc aromatyczną kawę, zdrowie smoothie czy pożywną zupę.
Termos reklamowy jako wymarzony gadżet promocyjny
W związku z tym, że produkt używany jest codziennie przez ludzi w różnym wieku, profesji, staje się on kluczowym gadżetem reklamowym, z którego korzystają specjaliści od marketingu. Dla nich liczy się design, oryginalny kolor, pomocny uchwyt, wykonanie, ale i możliwość nadruku na termosie reklamowym logo. Dołączony do zestawu czyścik, komplet kubków czy rurka do picia stwarza idealną możliwość promocji marki szerszemu gronu potencjalnych klientów. Bez względu na to czy Twoja marka wykorzysta termos reklamowy z Twoim logo sprzedając go komercyjnie czy też zdecyduje się na użycie go formy upominku dla ważnych klientów, w każdej sytuacji spotka się on z pozytywnym odbiorem osoby obdarowanej. Dlaczego? Bo na pewno z niego skorzysta.