Wyświetlanie 1–24 z 111 wyników

Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Zielony
+1
Żółty

Alter – etui na przepustkę

0.46 0.56 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Zielony

Bambusowa smycz Julian z klipsem zabezpieczającym.

2.16 2.64 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Piasek pustyni
+1
Zielony

Bawełniana smycz Dylan z klipsem zabezpieczającym

2.12 2.58 

Bespal – smycz korkowa

3.95 4.82 
Biały
Czarny
Czerwony
fuksji
Niebieski
+2
srebrny
Zielony

Bindel – imiennik

1.49 1.82 

Bizzot – identyfikator

0.30 0.36 

Bosur – uchwyt na identyfikator

2.01 2.45 
Biały
Czarny
Czerwony
fuksji
Niebieski
+3
Pomarańczowy
Zielony
Żółty

Duble – smycz

1.06 1.29 

Dwukolorowa smycz z zapinaniem na rzep Aru

0.90 1.10 

Espot – klips do smyczy

0.34 0.42 

Hooky – uchwyt na karnet

2.71 3.30 

Ifem – etui na przepustkę

0.29 0.35 
Biały
Ciemnoniebieski
Czarny
Czerwony
fuksji
+5
Jasnoniebieski
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony
Żółty

Kappin – smych

1.13 1.38 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
+2
Zielony
Żółty

Kunel – smycz

0.98 1.20 
Biały
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony
+1
Żółty

Maes – smycz z miejscem na wejściówkę

0.95 1.16 
Biały
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony

Mini smycz Laura

0.90 1.10 
Ciemnoniebieski
Czarny
Czerwony
Fioletowy
fuksji
+6
Jasnoniebieski
Niebieski
Pomarańczowy
Różowy
Zielony
Żółty

Neck – smycz

0.73 0.89 

Nespon – smycz RPET

1.50 1.83 

Perux – smycz

2.14 2.61 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
srebrny
+3
transparentny
Zielony
Żółty

Slope – uchwyt na ski pass

0.88 1.07 
Biały
Czarny
Czerwony
Pomarańczowy
Zielony

Smycz Gratto, bezpieczne zamknięcie

1.47 2.63 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
+4
Różowy
Szary
Zielony
Żółty

Smycz Impey z wygodnym klipsem

0.90 1.10 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Żółty

Smycz Lago z bezpiecznym zamknięciem

1.74 2.12 

Smycz Landa z regulowanym paskiem

1.84 2.24 

Smycze reklamowe z logo to firmowy must have

W dobie kiedy każda firma staje przed wyzwaniem wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskania jak największej ilości klientów wykorzystuje do tego wszelkie możliwe sposoby, między innymi dostępne na rynku gadżety reklamowe. Taki gadżet reklamowy powinien spełniać kilka ważnych ról – powinien być przede wszystkim być dopasowanym do działalności firmy nośnikiem reklamy i dodatkowo być praktycznym upominkiem, który wręczony raz będzie służył osobie obdarowanej przez długi czas. Jednym z popularniejszych gadżetów, wykorzystywanym do akcji marketingowych są gadżety biurowe i smycze reklamowe. Te proste różnokolorowe taśmy wykonane z wysokiej jakości materiałów z nadrukiem między innymi metodą sublimacji są noszone i wykorzystywane na kilka różnych sposobów przez wiele osób zarówno w życiu prywatnym, jak i służbowym, w szkole, biurze czy domu.

Czytaj dalej

Wiele funkcji kolorowych smyczy reklamowych

Na smyczach nosimy wiele przedmiotów, których używamy na co dzień. Począwszy od identyfikatorów imiennych poprzez karty wejściowe, klucze, pendrive’y, a nawet telefon a na zawieszkach z logo wydarzenia, na przykład koncertu czy konferencji, kończąc Dlatego tak często stanowią jeden z najchętniej zamawianych gadżetów reklamowych. Ich niski koszt w porównaniu do siły oddziaływania sprawia, że dla wielu firm to tak oczywisty produkt, który trzeba mieć od samego rozpoczęcia działalności jak wizytówki czy długopisy. Estetycznie wykonane smycze występują w różnych szerokościach i długościach od 10 do 20 cm. Co więcej piękna kolorystyka oraz dodatkowe udogodnienia jak krótsza taśma, aluminiowa sprzączka, możliwość regulacji długości, odczepiana klamra, bezpieczne zapięcie czy wygodny klips bez wątpienia przyczynia się do tego, że smycz znajduje się w pierwszej trójcie TOP produktów promocyjnych wykorzystywanych przez firmy. Z przyjemnością umieszczają na nich swoje logo, grafikę a często również i nazwę i wykorzystują ich potencjał na wszelkiego rodzaju wydarzeniach branżowych.

Smycze reklamowe z profesjonalnym nadrukiem jako idealny prezent dla klientów

Nadruk na gadżetach reklamowych to podstawa właściwych działań marketingowych mikro. Mikro działania to właśnie drobne gadżety reklamowe wykorzystywane do promocji. Makro działania, z których korzystają większe firmy i koncerny to reklamy w mediach i na billboardach, Najwięksi zapominają często, że ich reklamy bywają nachalne i irytujące. Odbiorcy – klienci, partnerzy i kontrahenci wolą otrzymać mały ale funkcjonalny i praktyczny gadżet niż niewiele znaczącą, denerwującą i nieatrakcyjną reklamę na giga plakacie, którą bezwiednie będą mijali w drodze. Klienci cenią sobie pomysłowe i przydatne gadżety reklamowe. A smycz reklamowe właśnie taka jest. Smycze reklamowe ze specjalnie dobraną indywidualną końcówką będą stanowiły idealny komplet z identyfikatorem imiennym lub breloczkiem reklamowym danej firmy i wraz z nim będą mogły być wręczone jako gratisowy upominek w każdej akcji promocyjnej, w każdej branży. Ważne jednak aby dobrać do każdego z nich właściwą metodę oznakowania. A od tego masz nas. Nie dość, że pomożemy Ci wybrać idealną smycz reklamową, dopasujemy do niej dodatkowe udogodnienia to również pokażemy Ci jakie są możliwości i metody oznakowania tak by Twój gadżet reklamowy wyróżniał się na tle konkurencji. Twój produkt ma być tak jak Ty – wyjątkowy i jedyny.

Czy w Państwa ofercie znajdę smycze reklamowe ekologiczne?

Jak najbardziej. Staramy się stale rozbudowywać naszą ofertę i wychodzić naprzeciw potrzebom naszych klientów a także… naszej planety. W ofercie gadzetyreklamowe.pl każdy produkt ma swój ekologiczny odpowiednik. Smycze reklamowe również. Polecamy trzy rozwiązania  bambusową smycz Julian, bawełnianą smycz Dylan lub fantastyczną smycz Tom wytworzona z tworzywa PET z recyklingu.

Jaka jest minimalna ilość zamawianych smyczy reklamowych?

Minimalna ilość zamawianych u nas gadżetów to 50 sztuk. Jest to najbardziej optymalna wersja pod względem ceny. Mamy następujące przedziały ilościowe 50–99, 100-249, 250-499, 500-999, 1000 i więcej. Dla każdego jest inna cena za sztukę. Jeśli interesuje Cię większa lub mniejsza ilość – skontaktuj się z nami a my przygotujemy dla Ciebie ofertę „skrojoną na miarę”.

Czy długość smyczy reklamowych jest dla wszystkich taka sama?

Oczywiście, że nie. Smycze występują na ogół w standardowych długościach ok. 20 cm. Ale są też mniejsze jak na przykład mini smycz Laura o długości 10 cm. Jeśli potrzebujesz jakieś konkretnej długości, daj nam znać. Jeśli nie mamy jej w naszym internetowym sklepie to na 100% zdobędziemy ją dla Ciebie.