Stosujemy praktycznie wszystkie metody znaknowania gadżetów

Dobierzemy najlepszą metodę znakowania

Produkty reklamowe, które znajdziesz w naszej w ofercie już same w sobie są funkcjonalnymi gadżetami. Część czynności, które wykonujesz bezwiednie każdego dnia stałoby się bardziej skomplikowane bez nich. Ułatw życie sobie i swoim Klientom. My Ci w tym pomożemy.

Dodanie do gadżetu logo firmy spowoduje, że Klienci nie tylko będą Ci wdzięczni za fajny drobiazg ale wpłynie to na ich szybszą identyfikację twojej marki. Nic tak nie zapada w pamięć jak trafiony upominek z logo.
Nie musisz znać wszystkich metod jakimi twój gadżet może być znakowany. Zdaj się na nas, naszą wiedzę i doświadczenie. Dobierzemy dla Ciebie i twojego produktu właściwą metodę biorąc pod uwagę kilka czynników: twoje preferencje, budżet, materiał, kolor i wielkość akcesoriów. Jeśli masz, dostarcz nam plik z logotypem w tzw. „krzywych” z rozszerzeniem .eps, .ai, lub .pdf. Jeśli nie, z przyjemnością przygotujemy go dla Ciebie.

Najbardziej efektywny model współpracy to jednak taki, w którym będziesz brał aktywny udział w tworzeniu swojego gadżetu promocyjnego.

Zachęcamy Cię do zapoznania z przewodnikiem stosowanych przez nas metod:

Sublimacja

Sublimacja podobnie jak technika termotransferu stosowana jest do znakowania gadżetów reklamowych zawierających poliester. To proces chemiczny polegający na termicznym utrwalaniu pod wysokim ciśnieniem i z użyciem wysokiej temperatury nadruku poprzez naniesienie przygotowanego projektu na powierzchnię. Wzór drukowany jest farbą sublimacyjną na specjalnym papierze lub foli. Sumblimacja jest chętnie wykorzystywaną metodą ze względu na to, że doskonale oddaje głębię kolorów wraz z przejściami tonalnymi do znakowania wszelkiego rodzaju poliestrowych toreb, plecaków jak również koszulek czy parasoli reklamowych. Najpopularniejszym i najchętniej zamawianym akcesorium promocyjnym znakowanym metodą sublimacji są smycze i kubki reklamowe.

sublimacja2
Grawer
grawer

Grawer to technika znakowania materiałów reklamowych z wykorzystaniem laseru na podstawie wcześniej przygotowanego projektu z logo. Jest najbardziej niezawodną, odporną na ścieranie metodą polegającą na trwałym wyżłobieniu w powierzchni produktu. Tak spersonalizowany gadżet wygląda elegancko i subtelnie. Technika ta idealnie sprawdza się na płaskich powierzchniach metalowych, drewnianych, skórzanych oraz na szkle.

Najczęściej grawerowanymi gadżetami są metalowe długopisy, wizytowniki, breloki, drewniane pudełka na przykład na wino, skórzane torby, teczki i portfele.

Tampodruk

Tampodruk to najpopularniejsza, przypominająca stemplowanie technika druku kolorowego gadżetów reklamowych. To metoda z zastosowaniem miękkiego silikonowego stempla zwanego tamponem o szerokim spektrum wykorzystania i stosunkowo niskich kosztach wykonania. Tampodruk polega na przeniesieniu wypełnionej farbą matrycy z pożądanym kształtem na znakowany produkt. Metoda wykorzystywana najczęściej do znakowania nierównych i nieregularnych podłoży o zróżnicowanych kształtach zarówno plastikowych, gumowych, szklanych, metalowych, jak również na tkaninach. Najczęściej znakowane tampodrukiem są długopisy, pamięci USB, kubki termiczne i torby. 

tampodruk
Sitodruk

Sitodruk to technika trwałego jedno- i wielokolorowego nadruku na produkcie reklamowym wykonywana z użyciem specjalnie przygotowanego szablonu. Wtłacza się do niego farbę poddaną wcześniej działaniu światła UV przez sito rozciągnięte na ramie. Metoda sitodruku daje możliwość dokładnego odwzorowania pożądanego kształtu i znakowania dużych powierzchni. Najczęściej wykorzystywana do personalizowania odzieży reklamowej, toreb, parasoli, parawanów, ale również papierów, tektur i gadżetów skórzanych.

Szczególną odmiana klasycznej metody sitodruku jest sitodruk 360O zwana sitodrukiem na okrągło. Używany zwykle do znakowania gadżetów reklamowych o okrągłym kształcie jak kubki termiczne, szklanki oraz długopisy. Dzięki poddaniu produktu rotacji nadruk może być naniesiony na jego pełnej powierzchni z wyłączeniem wystających elementów, jak echo kubka czy klips długopisu.

sitodruk2
Termotransfer
termotransfer

Termotransfer to technika nanoszenia wzoru stosowana na tkaninach. Polega na nadrukowaniu logotypu na specjalnym papierze transferowym, który następnie przenoszony jest i wgrzewany za pomocą prasy termicznej na materiał produktu reklamowego. Metoda z powodzeniem stosowana jest do personalizowania gadżetów tekstylnych jak odzież, czapki z daszkiem, parasole czy torby reklamowe. W przeciwieństwie do sitodruku sprawdza się tam gdzie wymagany jest nadruk wielokolorowy o intensywnym nasyceniu oraz tam gdzie ze względu na znakowanie małych akcesoriów promocyjnych ważna jest precyzja. Coraz częściej termotransfer stosuje się nie tylko na płaskich powierzchniach jak to było do tej pory. Materiał może być już nieregularny a wielkość nadruku uzależniona jest tylko i wyłącznie od wielkości samej prasy.

Kalkomania
kalkomania

Kalkomania zwana inaczej transferem ceramicznym to techniką nadającą się przede wszystkim do znakowania gadżetów reklamowych wykonanych z ceramiki lub szkła. Metoda ta polega na przygotowaniu projektu logo do nadruku na specjalnym papierze, a następnie transferze kalki na wybrany, docelowy produkt promocyjny oraz wypaleniu go w wysokiej temperaturze ponad 800OC. Kalkomania jest jednym z najczęściej wybieranych sposobów znakowania użytkowych upominków reklamowych takich, jak kubki, talerze, filiżanki czy dzbanki ze względu na niezwykle trwały i wytrzymały efekt nadruku.

Haft

Haft to jedna z najstarszych, najszlachetniejszych i najbardziej eleganckich metod znakowania gadżetów tekstylnych. Polega na przygotowaniu danego logotypu w programie komputerowym, a następnie precyzyjnym, maszynowym wykonaniu haftu wzoru na danym materiale. Metoda umożliwia znakowanie upominków promocyjnych wieloma kolorami, i co ważne z użyciem kolorów złotego i srebrnego co nadaje haftowanym ubraniom takim, jak czapka, koszulka, plecak czy torba, prestiżu i klasy. Jest jedną z najtrwalszych metod nakładania wzoru na tkaniny. Dzięki możliwości zastosowania różnej grubości igieł metoda może być zastosowana do haftu małych detali. A poprzez użycie filcowych wkładek usztywniających powierzchnię materiału może być wykorzystana z powodzeniem do haftu cienkich tkanin.

haft
Tłoczenie
tłoczenie

Tłoczenie jest metodą stosowaną najczęściej na materiałach promocyjnych wykonanych z naturalnej lub ekologicznej skóry. To subtelna i elegancka technika znakowania polegającą na wykonaniu najczęściej mosiężnej matrycy logotypu, a następnie odciśnięciu trójwymiarowego wzoru na podłożu wybranych gadżetów reklamowych. Możliwość użycia srebrnej lub złotej folii do tłoczenia nadaje produktom reklamowych wyjątkowości i elegancji. Metoda ta jest z powodzeniem wykorzystywana jest do znakowania kalendarzy reklamowych, notesów, portfeli, teczek oraz toreb.

Druk UV

Druk UV to technika najbardziej przypomiająca drukowanie na zwykłej drukarce. Z tą różnicą, że zamiast tuszu nakłada się cienką warstwę specjalnego kolorowego i trwałego polimeru utwardzanego lampami LED ze światłem UV. To pozwala zastosować technikę przy znakowaniu najbardziej oryginalnych gadżetów reklamowych na niemal każdej ich płaskiej powierzchni. Metoda daje również możliwość drukowania od krawędzi do krawędzi produktu co znacząco wpływa na wielkość nadruku na wybranym gadżecie reklamowym.

Dzięki stosowaniu tej metody możliwe jest osiągnięcie precyzyjnej wręcz fotograficznej jakości nadruku, przy zachowaniu nasycenia i głębi kolorów. Najczęściej technika druku UV wykorzystywana jest do znakowania pamięci USB, kalendarzy i notatników.

Naklejki epoksydowe
epoxy

Naklejki epoksydowe to dodatkowe wypukłe elementy wykonane z żywicy. Są one trwale nakładane na gadżet reklamowy. Taka forma znakowania 3D pozwala na użycie nieskończonej ilości kolorów oraz wykonanie naklejki logo w dowolnym kształcie na wybranym produkcie promocyjnym. Trójwymiarowa wypukła naklejka wykorzystywana jest tam gdzie nie można umieścić nadruku metodą tradycyjną lub tam gdzie efekt nie będzie trwały. Niewielka kropla żywicy epoksydowej tworzy izolację chroniącą gadżet przed uszkodzeniem lub zniszczeniem. Naklejki epoksydowe nanosi się głównie na breloki, znaczki i pamięci USB.

Transfer cyfrowy

Transfer cyfrowy to metoda polegająca na przeniesieniu wzoru z użyciem techniki druku cyfrowego z drukarki wielkoformatowej na powierzchnię gadżetu reklamowego. Technika pozwala na przeniesienie logo w pełnej rozdzielczości z zachowaniem dokładnej kolorystyki i przejść tonalnych. Zaletą tej metody jest wysoka trwałość, precyzja i estetyka nadruku. Może być stosowana do znakowania bawełnianych koszulek, poliestrowych kurtek oraz na materiałach mogących się topić w wysokiej temperaturze. Transfer cyfrowy cieszy się dużym zainteresowaniem ze względu na możliwość wykorzystania go do znakowania nietypowych miejsc takich, jak kieszonki, kołnierzyki czy czapki z daszkiem.

Etykieta cyfrowa
etykieta-cyfrowa

Etykieta cyfrowa to popularna metoda znakowania logo na uniwersalnym, samoprzylepnym materiale klejącym zadrukowanym i wycinanym w technologii cyfrowej. Ze względu na brak konieczności wcześniejszego przygotowania specjalnego wzornika lub matrycy metoda ta gwarantuje niskie koszty produkcji. Etykiety bezpośrednio wycinane są laserowo, dzięki czemu uzyskujemy najwyższej jakości nawet najbardziej skomplikowany kształt zachowując głębię i nasycenie barw. Etykiety cyfrowe przeznaczone są do aplikacji ręcznej lub automatycznej za pomocą maszyn i urządzeń etykietujących. Można przyklejać je do powierzchni płaskich oraz wypukłych. Wszystko zależy od wybranego gadżetu reklamowego oraz logotypu. Najczęściej wykorzystuje się je do znakowania próbek kosmetycznych, pudełek, toreb promocyjnych czy pakowania upominków i ekskluzywnych zakupów.

Cieszymy się, że zapoznałeś się z naszym krótkim przewodnikiem po technikach znakowania gadżetów. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości proponujemy Ci możliwość zamówienia próbki pojedynczego, wybranego przez Ciebie gadżetu z twoją personalizacją. Zrobimy to jedynie uwzględniając koszt wykonania matrycy, oczywiście nie w każdym przypadku, i przygotowania oznakowania. W przypadku kiedy zdecydujesz się powierzyć nam pełne zamówienie odliczymy ten koszt od finalnej sumy zamówienia.

Wiemy, że to rozumiesz tak samo jak my rozumiemy twoje nawet najbardziej niestandardowe oczekiwania.