Okulary przeciwsłoneczne reklamowe
Colobus – okulary przeciwsłoneczne
11.75 zł – 14.33 złCreaSun – okulary przeciwsłoneczne
2.57 zł – 6.27 złDolox – okulary przeciwsłoneczne
6.67 zł – 8.13 złGlaze – okulary przeciwsłoneczne
2.87 zł – 3.50 złGredel – okulary przeciwsłoneczne
5.56 zł – 6.78 złKolorowe okulary przeciwsłoneczne Retro
3.69 zł – 4.50 złLuksusowo zaprojektowane okulary przeciwsłoneczne California
12.93 zł – 19.23 złMalter – okulary przeciwsłoneczne
2.72 zł – 3.32 złMilla – pokrowiec na okulary
1.57 zł – 1.92 złNival – okulary przeciwsłoneczne
3.46 zł – 4.22 złOkulary przeciwsłoneczne Sun ray
2.36 zł – 4.52 złOkulary przeciwsłoneczne Sun Ray – lustrzane
4.43 zł – 7.22 złOkulary przeciwsłoneczne Sun Ray z dwoma kolorowymi wstawkami
6.51 zł – 7.94 złPokrowiec z mikrofibry do okularów przeciwsłonecznych Clean
1.25 zł – 1.64 złOkulary reklamowe numer 1 gadżetów modowych
Mówi się, że okulary przeciwsłoneczne są najlepszym gadżetem reklamowym, jakie kiedykolwiek powstały. Z czego to wynika? To jeden z niewielu produktów, który nie tyle co jest przydatny, ale przede wszystkim jest modny i ponadczasowy. Każdy fashionista czy influencer ma kilkanaście…, ba kilkadziesiąt par okularów w swojej szafie. Czarne, czerwone lub białe… Kocie, kwadratowe, okrągłe lub zupełnie odjechane. Klasyczne lub sportowe. Dopasowują je do stroju i nastroju. Do fryzury i aury za oknem. Nieistotne czy świeci słońce czy pada deszcz okulary są istotnym elementem stylu. Okulary reklamowe dodają im tajemniczości i niedostępności. Im bardziej ekstrawaganckie i przykuwające uwagę, tym lepiej. Influncerzy wyznaczają trendy na dany sezon. To co noszą oni, noszą wszyscy! Ty pewnie też. Twoje otoczenie pewnie też. Dlatego właśnie okulary reklamowe są najlepszym gadżetem.
Podążasz za modą, załóż okulary lub wręcz je klientowi
Dany model okularów przeciwsłonecznych założony przez popularnego influencera, będzie promowany wśród jego odbiorców i fanów. Jeśli taki produkt zdecydujesz się oznakować swoim logo możesz mieć pewność, że szybko trafi on do Twoich potencjalnych klientów. To zwykły drobiazg a może stać się idealnym nośnikiem reklamy Twojej marki. Może on w stosunkowo tani sposób zbudować atrakcyjność Twojej firmy wśród nowych odbiorców. Spersonalizowane okulary przeciwsłoneczne to wymarzona forma efektywnej akcji marketingowej, zwłaszcza poprzez masowe wykorzystanie ich potencjału ich na imprezach plenerowych, koncertach, piknikach i meczach. Ich oryginalny design jak w przypadku okularów Pixel, atrakcyjna kolorystyka z kolei w okularach Shield, niebanalny fason jak w klasyku okularach Aviator sprawi, że każdy będzie chciał je mieć. Dołącz okulary przeciwsłoneczne reklamowe z nadrukiem do innych podobnych gadżetów sportowych i reklamowych, jak ręcznik kąpielowy, balsam do ust, parasol czy piłka plażowa, kojarzących się z wakacjami i odpoczynkiem. Buduj z ich pomocą pozytywny wizerunek swojej marki na dłużej. Po tym jak stworzysz modę na swój gadżet, nie będzie klienta, który nie będzie chciał nosisz Twoich okularów przeciwsłonecznych.
Ponadczasowe, klasyczne okulary przeciwsłoneczne czy bardziej sportowy model
Klasyczne czy zupełnie zaskakujące kształtem modele okularów przeciwsłonecznych reklamowych mogą być najlepszym wsparciem promocyjnym dla Twojej nowej linii odzieżowej, kosmetycznej, wprowadzenia na rynek nowej marki samochodowej czy agencji turystycznej. Mogą wesprzeć Twoje kampanie reklamowe hotelu ale również salonu optycznego. Szeroki asortyment okularów przeciwsłonecznych pozwoli dopasować model do Twojego gustu ale przede wszystkich do gustu Twoich klientów. Wszystko zależy od tego jaki efekt chcesz osiągnąć. Czy produkt ma być fajnym, unikatowym gadżetem użytym raz jak na koncercie w plenerze czy też ma długo służyć Twoim odbiorcom na co dzień. W przypadku pierwszych lepiej postawić na szaloną formę kojarzącą się z zabawą i sportem, natomiast w drugim przypadku z pewnością Twoim klientom przypadną do gustu bardziej wyrafinowane i klasyczne formy. Znając ich upodobania oraz przeznaczenie okularów razem stworzymy unikalny produkt dodając spersonalizowany futerał oraz oznaczając oba produkty logo Twojej marki.
Czy okulary przeciwsłoneczne mogą wesprzeć działania promocyjne mojego hotelu?
Jak najbardziej. Okulary przeciwsłoneczne podobnie, jak i wszystkie gadżety sportowe i gadżety podróżne idealnie sprawdzą się w roli nośników reklamy. Możesz skorzystać z potencjału marketingowego produktu podczas pobytu Twoich gości w hotelu, jak i po ich wyjeździe. Otrzymując taki prezent w podziękowaniu za pobyt, z pewnością chętnie do niego wrócą. Warunek jest jeden – gadżet musi być oznakowanym logo i nazwą obiektu.
Czy logo można nanieść tylko na oprawkę okularów czy można również na soczewkę?
Nadruk logo można nanieść zarówno na soczewkę, jak i na oprawkę. Wszystko zależy od Twojej wizji i gustu. W przypadku tak małego gadżetu jak okulary sugerujemy subtelny nadruk na obu elementach. Podobnie jak wykonują to znani producenci światowych marek modowych. Ewentualnie na jednym z powyższych elementów ale wówczas bardziej widoczny. Nadruk logo jest możliwy również na etui do okularów i na dołączonych do niektórych produktów indywidualne pudełko.
Czy do każdych okularów jest w komplecie etui?
Etui są w komplecie tylko do wybranych modeli okularów. Możesz znaleźć je wśród takich produktów, jak:
okulary przeciwsłoneczne Sport,
okulary przeciwsłoneczne Blackburn,
okulary przeciwsłoneczne Aviator,
okulary przeciwsłoneczne California.
W przypadku niektórych modeli okularów dodatkowo komplecie występują ściereczki z mikrofibry. Zarówno ściereczkę, jak i etui można oznakować logotypem.
Czy występują w Państwa ofercie ekologiczne okulary przeciwsłoneczne?
Ależ oczywiście. Szczycimy się tym, że w naszej ofercie jest coraz więcej produktów ekologicznych. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Jeśli chodzi okulary przeciwsłoneczne „eco-friendly” to polecamy model okularów Rongo, wykonanych między innymi z pszenicy.