Wyświetlanie 1–24 z 136 wyników

Brazowy
Ciemnoniebieski
Czarny
Szary

Arcano – plecak

82.99 101.21 
Czarny
Czerwony
Jasnozielony
Niebieski
Pomarańczowy

BARCELONA. Plecak składany

16.15 19.70 
Czarny
Czerwony
Jasnozielony

Bengee. Plecak

28.30 34.51 
Beżowy
Czarny
Czerwony
Granatowy
Jasnoniebieski
+3
Jasnozielony
Pomarańczowy
Żółty

BERNA. Plecak, 600D

21.52 26.24 
Czarny
Czerwony
Granatowy
Jasnozielony
Niebieski

BERTLE. Plecak, 600D

17.79 21.70 
Niebieski
Szary

Bezos – plecak

100.47 122.52 
Szary

Biltrix – plecak

157.75 192.38 
Ciemnoszary

Branson – plecak

113.80 138.78 
Ciemnoszary
Niebieski

Brooklyn – plecak

49.56 60.44 
Szary

Bulman – plecak z RPET

77.33 94.31 
Czarny
Szary

Caldy – plecak RPET

31.46 38.37 
Czerwony
Fuksja
Niebieski
Pomarańczowy
Szary

Chens – plecak

27.67 33.74 
Szary

Cumulon – plecak

82.98 101.19 
Biały
Czarny
Czerwony
Fioletowy
Fuksja
+4
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony
Żółty

Decath – plecak

14.28 17.42 
Czerwony
Niebieski
Zielony

Densul – plecak

60.90 74.27 
Beżowy
Biały
Ciemnozielony
Czarny
Czerwony
+6
Fuksja
Jasnoniebieski
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony
Żółty

Discovery – plecak

15.40 18.78 
Ciemnoniebieski
Ciemnoszary
Czarny

Donovan – plecak

55.44 67.61 
Czarny
Szary

Eris – plecak

63.62 77.58 
Szary

Gavan. Plecak

31.77 38.74 
Czarny

Halnok – plecak

42.36 51.66 
Biały
Czarny
Czerwony
Fuksja
Niebieski
+3
Pomarańczowy
Zielony
Żółty

Humus – plecak

16.23 19.79 
Szary

Kacen – plecak

88.43 107.84 
Czerwony
Jasnozielony
Niebieski
Żółty

KIMI. Plecak, 600D

30.04 36.64 

Plecaki reklamowe – praktyczne i funkcjonalne

Czy znasz kogoś kto nigdy nie miał plecaka? Niemożliwe. Plecaczki zaczynamy nosić już jako małe berbecie, taszcząc w nich nasz cały dziecięcy świat – misie, kredki, przytulanki czy książeczki. Następnie zabieramy w nich nasze skarby przywiezione z wakacji – muszelki, kamyki i inne cuda. Potem pakujemy pierwsze podręczniki, zeszyty i kroczymy z nim do szkoły. Przez kolejne lata plecak służy nam jako wygodna i poręczna forma teczki, torby – wszystkiego, w czym zmieścimy to, czego chcemy się pozbyć z rąk i umieścić w komfortowy sposób w plecaku. Pomaga nam w liceum, na uczelni, w pracy, w codziennym, dorosłym już życiu. Zarzucamy go na plecy i pędzimy przed siebie mając wolne ręce, niezbędne do wszelkich aktywności. To wszystko sprawia, że plecaki są ulubioną przez nas formą przechowywania naszych najpotrzebniejszych rzeczy. A to z kolei przyczynia się do tego, że stały się najchętniej zamawianym gadżetem reklamowym przez firmy, zarówno dla swoich pracowników, jak i kluczowych klientów. Marketingowcy wiedzą, że ten praktyczny produkt zabieramy ze sobą wszędzie więc reklama umieszczona na nim będzie również… wszędzie.

Plecaki reklamowe i ich różne rozwiązania

Plecaki z logo i torby reklamowe z nadrukiem to jeden z popularniejszych gadżetów reklamowych wykorzystywanych w różnych kampaniach marketingowych, podczas których wręczany jest wraz z kompletem dokumentów oraz innymi atrakcyjnymi gadżetami jak długopisy, kubki czy smycze. Stanowią razem idealny zestaw konferencyjny dla uczestników, którzy zmieszczą w nich wszystkie materiały konferencyjne. I nie tylko. Różnorodność plecaków reklamowych dostępnych na rynku jest tak ogromna, że powinno się je właściwe skatalogować. Można podzielić je na kilka działów biorąc pod uwagę ich ciekawe rozwiązania np.:

plecaki na jedno ramię jak plecak Armada z odblaskowym akcentem lub trójkątny plecak miejski Brooklyn,
plecaki ekologiczne – w prawdzie na razie jeden, naturalny plecak jutowy ale dopiero się rozkręcamy,
plecaki sportowe jak rewelacyjny plecak Hikers z wieloma przydatnymi kieszeniami lub dostępny w wielu kolorach plecak Utah oraz solidny i trwały plecak Tumba,
plecaki biznesowe jak plecak na laptop marki Elleven, plecak na laptopa 15″ Graylin czy piękny w swojej formie plecak Carson.

Wyjątkowe dodatki do plecaków reklamowych

Plecaki reklamowe swoją popularność zawdzięczają przede wszystkich atrakcyjnym dodatkom, które posiadają, o których wspominamy też powyżej. To bezpieczne zamki, liczne kieszenie, dodatkowe wzmocnienia i pasy, regulowane szelki, które zwiększają komfort noszenia plecaków. To tylko część a są jeszcze plecaki reklamowe z odczepianym etui na telefon, kieszenią z zamkiem na odtwarzacz MP3/MP4, z wyjściem na słuchawki bądź z haczykiem na klucze. Albo takie, które po prostu przyciągają uwagę swoim modnym designem jak przepiękny i wyjątkowy plecak klasyczny z otwartą komorą główną i ściągaczem, otwartą kieszenią z pętelką na długopis a także ze składanymi kieszeniami bocznymi z zamknięciem Velcro ale przede wszystkim z unikalnymi elementami vintage marki Field & Co.

Czy organizując konferencję lepiej zamówić dla uczestników plecaki reklamowe czy torby na ramię?

Oba rozwiązania są dobre. Wszystko zależy od ilości dodatkowych materiałów konferencyjnych i dodatkowych gadżetów, które masz zamiar wręczyć uczestnikom konferencji. Torba to proste ale praktyczne i niskokosztowe rozwiązanie. Plecak wymaga już wyższych nakładów finansowych. Wszystko zależy też od wybranego modelu. Warto ten temat przeanalizować i dopasować właściwy gadżet do rangi i tematyki wydarzenia ale przede wszystkim do twojego budżetu. Chętnie pomożemy Ci taki produkt znaleźć.

Czy możliwe jest zamówienie plecaków w kolorze białym?

Tak. Kilka naszych modeli występuje w kolorze białym. Na przykład plecak Trend lub plecak na jedno ramię Armada. Są też plecaki dwukolorowe gdzie biały łączy się z innym kolorem np. z czarnym jak świetny plecak Ozark lub polecany przez naszych klientów plecak Blue Ridge.

Czy na każdym plecaku reklamowym można nanieść nadruk grafiki?

Powiedzielibyśmy, że wręcz trzeba jeśli chcesz skorzystać z potencjału marketingowego plecków reklamowych. Nadruk grafiki czy to logo czy nazwy firmy a może wydarzenia, na którym będzie wręczany, powinien być dopasowany do wielkości produktu i jego kolorystyki. Grafika powinna, podobnie jak sam plecak, przykuwać uwagę ale nie być zbyt nachalna. Jeśli chodzi o dobór metody znakowania to zdaj się na nasze sugestie. Pomożemy Ci dobrać właściwą formę do powierzchni produktu.

Średnia ocena: 4.7
Na podstawie: 9 ocen