Najcześciej zadawane pytania

Pomoc - FAQs

Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą gadżetów reklamowych. Robimy z naszej strony wszystko, by nasza współpraca przebiegała pomyślnie, w związku z czym postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na interesujące Cię pytanie, to skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Złożenie zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na naszej stronie dodając produkty do koszyka, jeśli szukasz gadżety bez logo. Natomiast wszystkie spersonalizowane gadżety przygotujemy dla każdego klienta indywidualnie, w związku z czym prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Więcej informacji o procesie współpracy znajdziesz w zakładce: jak zamawiać (link na podstronę).

Czy mogę dostać rabat na zamówienie?

Tak, oczywiście.  Rabaty udzielamy na duże zamówienia. Im więcej zamawiasz – tym lepsza cena za 1szt gadżetu. Przy stałej współpracy możemy ustalić indywidualne, korzystniejsze, ceny na poszczególne produkty. Przy zamówieniach o wartości powyżej 5000 zł dostawa gratis.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia wynosi 1000 zł netto na dowolne gadżety reklamowe z naszej oferty.

Interesuje mnie produkt, którego nie macie w ofercie. Czy można go zamówić?

Tak. Bez problemu możemy wykonać niemal każde indywidualne zamówienie na gadżety reklamowe w naszej fabryce w Azji. Czas realizacji zamówień indywidualnych może być nieco dłuższy, niż w przypadku standardowej oferty ze strony. W celu omówienia szczegółów proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy z działem handlowym: Kontakt.

Płatności i faktury

Jak odbywa się płatność za zamówienie?

Po złożeniu zamówienia i ustaleniu szczegółów z naszym menedżerem, otrzymasz od nas pro formę na przedpłatę. Po dokonaniu płatności według pro formy przechodzimy do realizacji zamówienia. Więcej informacji znajdziesz na stronie: Jak zamawiać

Czy jest mogę zapłacić po wykonaniu zamówienia?

Jeśli nasza współpraca układa się bezproblemowo i wszystkie dotychczasowe zobowiązania były rozliczane w terminie, możemy się umówić na płatność po zrealizowaniu zamówienia. Wszystkie warunki omawiamy indywidualnie z każdym klientem.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupiony produkt?

Przed realizacją zamówienia wysyłamy pro formę na przedpłatę. Po dokonaniu przelewu i zaksięgowaniu środków na naszym koncie wystawiamy fakturę VAT i wysyłamy drogą elektroniczną do klienta.

Kiedy i w jaki sposób mogę dostać fakturę VAT?

Faktury wysyłamy drogą elektroniczną.

Nie dostałem/am faktury VAT. Co zrobić?

Jeśli nie dostałeś/aś faktury w przeciągu 7 dni roboczych od daty zakupu, proszę się skontaktować z nami mailowo: [email protected], lub telefonicznie: (+48 ) 7 333 888 44/55. Po wyjaśnieniu sytuacji wyślemy fakturę ponownie.

Dostawa

W jaki sposób dostarczacie zamówienia?

Wysyłamy zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi stale współpracujemy: DPD, UPS, TNT, DHL FEDEX, INPOST, GEIS, PALLEX. Więcej na temat znajdziesz na stronach – Warunki dostawy i Terminy dostaw

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

W związku z dużą ilością zamówień realizowanych codziennie nie ma takiej możliwości. Zorganizujemy dostawę w dowolne miejsce, więc o to możesz się nie martwić.

Współpracuje z firmą kurierską i chciałbym osobiście zamówić kuriera. Czy jest to możliwe?

Niestety nie ma takiej możliwości ze względu na zawarte umowy z firmami logistycznymi i wysoką liczbą codziennie realizowanych zamówień.

Nie dostałem paczki w terminie. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności należy się skontaktować z firmą logistyczną, realizującą zlecenie. Po podaniu numeru przesyłki dostaniesz informację o przewidywanym czasie dostawy. Także, proszę powiadomić nas o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub mailowo.

Moja paczka została uszkodzona w transporcie. Jak mogę rozwiązać sprawę?

Sklep gadżety.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu oraz za zagubione przesyłki z winy firmy logistycznej. Przy odbiorze klient powinien sprawdzić stan przesyłki oraz jej zawartość. W przypadku odnotowania jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera, który będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji i ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Czy jest możliwość opłacenia zamówienia za pobraniem?

Wysyłamy przesyłki tylko po dokonaniu przedpłaty, w związku z czym nie ma takiej możliwości. Więcej na temat znajdziesz w zakładce: dostawa i płatność (link na podstwronę).

Czas realizacji zamówienia

Czy można przyspieszyć proces wykonania zamówienia, bo zależy nam na czasie?
Z naszej strony zawsze staramy się wykonać zamówienie w jak najszybszym terminie. Standardowy czas realizacji spersonalizowanych gadżetów wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od złożoności nadruku i dostępności produktów. Zamówienia w trybie EXPRESS są do indywidualnego ustalenia.

Kiedy dostaniemy odpowiedź na zapytanie?

Odpowiadamy na wszystkie zapytania tak szybko jak to możliwe. Zapytania mailowe staramy się rozpatrywać maksymalnie w przeciągu 24 godzin, natomiast w sytuacjach wyjątkowych czas odpowiedzi może się wydłużyć. W przypadku spraw pilnych proszę o kontakt telefoniczny: (+48 ) 7 333 888 44/55, z naszą infolinią.

Jaki jest szacunkowy czas realizacji zamówienia?

Gadżety bez znakowania są wysyłane bezpośrednio z naszych magazynów do klienta w przeciągu 24h od złożenia zamówienia. Zamówienia złożone do godz. 11:00 są wysyłane tego samego dnia. Czas realizacji gadżetów ze znakowaniem jest od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od złożoności zamówienia. Więcej na temat znajdziesz na stronach – Warunki dostawy i Terminy dostaw

Pytania techniczne

Czy można zobaczyć wizualizacje projektu przed złożeniem zamówienia?

Tak, do każdego projektu przygotowujemy wizualizacje graficzną gratis! Nanosimy poprawki aż do skutku bez dodatkowych kosztów.

Jakie formy nadruku stosujecie?

Stosujemy m.in. takie metody, jak: tampodruk, sitodruk, transfer, sublimacja, haft komputerowy, grawerowanie laserowe, kalkomania i inne. Więcej informacji na stronie – Metody znakowania

Czy można kupić gadżety bez logo?

Tak, bez problemu zrealizujemy takie zamówienie.

Co zrobić, jeśli wybranego towaru nie ma na magazynie?

Jeśli szukasz towar, którego nie mamy na stronie, skontaktuj się z nami mailowo: [email protected], lub telefonicznie: (+48 ) 7 333 888 44/55, i indywidualnie omówimy dostępność poszczególnych artykułów.

Nie mamy własnego grafika i nie możemy dopasować logo do gadżetu – czy możemy liczyć na Waszą pomóc?

Tak, nasz grafik bez problemu przygotuje dla Ciebie propozycje projektu graficznego. Jedyne co będziemy potrzebowali – to logo w wersji wektorowej.

Czy możemy zamówić próbki produktu z nadrukiem?

Tak, w razie potrzeby możemy przygotować i wysłać próbki poszczególnych gadżetów.

Czy koszt nadruku jest wliczony w cenę produktu?

Tak, wszystkie koszty, oprócz kosztu dostawy, są wliczone w ostateczną cenę produktu.