Logo gr
0
0

Pomoc – FAQs

Najczęściej zadawane pytania

Pomoc – FAQs

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą gadżetów reklamowych. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by współpraca między Tobą a naszą firmą przebiegała sprawnie i bezproblemowo. Dlatego też wychodząc naprzeciw Twoim oczekiwaniom, postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a my rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Najczęściej zadawane pytania

Złożenie zamówienia

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać na naszej stronie, dodając wybrane gadżety reklamowe do koszyka. W naszym sklepie online zamówisz produkty bez nadruku logo. Jeśli jednak interesuje Cię zamówienie i zakup spersonalizowanych gadżetów, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Taka oferta wymaga indywidualnego omówienia i przygotowania. Więcej informacji o procesie współpracy znajdziesz w zakładce: jak zamawiać.

Czy mogę dostać rabat na zamówienie?

Rabatu udzielamy wyłącznie na duże zamówienia. Co oznacza duże? Takie powyżej 1000 szt. Pamiętaj także, że im więcej zamawiasz, tym lepsza cena jednostkowa gadżetu. Przy stałej współpracy możemy ustalić indywidualny rabat, który będzie korzystniejszy a ceny lepsze na poszczególne gadżety. Ponadto przy zamówieniach o wartości powyżej 5000 zł dostawa masz zapewnioną gratis.

Jaka jest minimalna wartość zamówienia?

Nie ma u nas minimalnej wartości zamówienia. Dla nas zamówienia za 100 zł jest tak samo ważne jak te za 1.000.000 zł. Realizujemy wszystkie zapytania od tych najmniejszych bo te gigantyczne. Do każdego podchodzimy z takim samym zaangażowaniem bo wiemy, ze przygotowane dla Ciebie gadżety będą pracowały na Twój sukces.

Interesuje mnie gadżet, którego nie ma w ofercie. Czy mogę go zamówić?

Tak. Bez problemu możemy zrealizować niemal każde indywidualne zamówienie na gadżety reklamowe. Czas realizacji zamówień indywidualnych może być nieco dłuższy, niż w przypadku standardowej oferty ze strony. W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy z działem handlowym. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce kontakt.

Najczęściej zadawane pytania

Płatności i faktury

Jak dokonać płatności za złożone zamówienie?

Po złożeniu zamówienia i ustaleniu jego szczegółów z działem handlowym Gadzetyreklamowe.pl, otrzymasz od nas proforma na 100% przedpłatę. Po dokonaniu płatności na wskazane konto przystępujemy do realizacji zamówienia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce: jak zamawiać.

Czy mogę zapłacić po otrzymaniu zamówienia?

Standardowo niestety nie, ale jeśli nasza dotychczasowa współpraca układała się bezproblemowo i wszystkie Twoje zobowiązania były opłacone w terminie, możemy, w drodze wyjątku ustalić taką formę rozliczeń. Warunki te omówimy wcześniej indywidualnie.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupiony produkt?

Przed przystąpieniem do realizacji Twojego zamówienia wyślemy Ci fakturę proforma na 100% przedpłatę. Po dokonaniu przelewu i zaksięgowaniu środków na naszym koncie wyślemy do Ciebie fakturę VAT.

Kiedy i w jaki sposób mogę dostać fakturę VAT?

Fakturę VAT po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym wysyłamy do klientów drogą elektroniczną w ciągu 7 dni roboczych.

Nie dostałam/em faktury VAT. Co mogę zrobić?

Jeśli nie dostałaś/eś faktury w ciągu 7 dni roboczych od daty płatności, prosimy o kontakt z naszym biurem mailowo na adres: info@gadzety.pl lub telefonicznie: +48 7 333 888 44/55. Sprawdzimy i wystawimy dokument lub jego duplikat.

Najczęściej zadawane pytania

Dostawa

W jaki sposób otrzymam moje zamówienia?

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich, z którymi stale współpracujemy. Są to: DPD, UPS, TNT, DHL FEDEX, INPOST, GEIS, PALLEX. Więcej informacji na temat znajdziesz w zakładkach warunki dostawy i terminy dostaw, na naszej stronie jak zamawiać.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie mamy takiej opcji. Ma to związek z dużą ilością zamówień realizowanych przez nas codziennie. Za to zagwarantujemy Ci błyskawiczną dostawę w dowolne miejsce w Polsce i na świecie po najlepszych stawkach, wynegocjowanych dla Ciebie.

Współpracuje z firmą kurierską i chciałbym sam zamówić kuriera. Czy jest to możliwe?

Niestety nie ma takiej możliwości. Nasze firmy kurierskie, z którymi współpracujemy gwarantują terminowość i bezpieczeństwo Twojego zamówienia. Nie możemy tego zagwarantować w przypadku innych firm. Co więcej nie mamy możliwości odbioru własnego.

Nie dostałem paczki w terminie. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z firmą kurierską i powołanie się na podany przez numer nadania. Po zlokalizowaniu przesyłki powinieneś otrzymać informację zwrotną co się stało z paczką i o przewidywanym czasie jej dostawy. Gdyby był jakiś problem prosimy niezwłocznie powiadomić nasz dział handlowy.

Moja paczka została uszkodzona w transporcie. Jak mogę rozwiązać sprawę?

Sklep Gadżetyreklamowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia przesyłki powstałe podczas transportu oraz za zagubione przesyłki z winy firmy kurierskiej. Przy odbiorze prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki oraz jej zawartości. W przypadku odnotowania jakichkolwiek uszkodzeń lub braków sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Dokument ten będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji i ubieganie się o odszkodowanie od firmy kurierskiej.

Czy jest możliwość opłacenia zamówienia za pobraniem?

Wysyłamy zamówienie wyłącznie po dokonaniu 100% przedpłaty, dlatego też nie ma możliwości wysyłki zamówienia za pobraniem. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce: warunki dostawy.

Najczęściej zadawane pytania

Czas realizacji zamówienia

Kiedy dostaniemy odpowiedź na zapytanie?

Na wszystkie zapytania odpowiadamy niezwłocznie. Standardowo czas oczekiwania na odpowiedź wynosi 24h, natomiast w sytuacjach wyjątkowych czas ten odpowiedzi może się wydłużyć. W przypadku spraw pilnych prosimy o kontakt telefoniczny z naszą infolinią pod numer telefonu +48 7 333 888 44/55.

Jaki jest szacunkowy czas realizacji zamówienia?

Gadżety bez znakowania wysyłamy bezpośrednio z magazynu do naszych klientów w ciągu 24h od złożenia zamówienia i jego opłacenia. Zamówienia złożone do godz. 11:00 są wysyłane tego samego dnia. Natomiast czas realizacji gadżetów ze znakowaniem wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od specyfiki zamówienia. Więcej informacji znajdziesz w zakładkach warunki dostawy i terminy dostaw.

Czy można przyspieszyć proces realizacji zamówienia, bo zależy mi na czasie?

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań, by zrealizować zamówienie w jak najszybszym terminie. Standardowy czas realizacji spersonalizowanych gadżetów wynosi od 2 do 7 dni roboczych, w zależności od specyfiki nadruku i dostępności produktów. Zamówienia EXPRESS’owe mogą być zrealizowane po indywidualnym wcześniejszym ustaleniu.

Najczęściej zadawane pytania

Pytania techniczne

Czy można zobaczyć wizualizacje projektu przed złożeniem zamówienia?

Oczywiście i bardzo do namawiamy. Masz wówczas szansę zobaczyć jak będzie wyglądał finalnie Twój gadżet i w razie jakichś wątpliwości czy chęci zmian masz czas na ich wprowadzenie. Będziemy to robić aż do momentu kiedy uznasz, że jesteś usatysfakcjonowany efektem. Wizualizacje graficzne Twojego gadżetu wykonujemy gratis!

Czy można kupić gadżety bez logo?

Oczywiście. Realizujemy zamówienia gadżetów reklamowych bez logo. Ale gorąco zachęcamy do tego by umieścić nadruk na Twoich gadżetach. Wówczas staje się on oryginalny i unikalny.

Co zrobić, jeśli wybranego gadżetu nie ma dostępnego na stronie?

Jeśli szukasz gadżetu reklamowego, którego nie ma na naszej stronie, skontaktuj się z nami mailowo na adres info@gadzety.pl, lub telefonicznie: +48 7 333 888 44/55. Sprawdzimy czy możemy go dla Ciebie zamówić na indywidualne zamówienie lub zaproponujemy alternatywne rozwiązania.

Nie mam własnego grafika i nie mogę dopasować logo do gadżetu – pomożecie ?

Tak, jak najbardziej. Nasz grafik z przyjemnością przygotuje dla Ciebie propozycje projektu graficznego i naniesie je na wybrane gadżet. Wyślij nam swoje logo w wersji wektorowej a my wyślemy Ci niezwłocznie przygotowane wizualizacje gratis!

Czy możemy zamówić próbki produktu z nadrukiem?

Tak, oczywiście. Jeśli takie jest Twoje życzenie przygotujemy i wyślemy dla Ciebie próbkę wybranego gadżetu. Podobnie możemy wykonać próbny nadruk. Wiąże się to z dodatkowym kosztem, o którym poinformujemy Cię przed podjęciem decyzji.

Czy koszt nadruku jest wliczony w cenę produktu?

Koszt nadruku to indywidualna kwestia. Jego koszt zależy od wielu czynników – ilości gadżetów, które mają być znakowane, specyfiki logo oraz wybranej metody znakowania. Koszt nadruku dla wybranego przez Ciebie gadżetu i określeniu jego ilości zostanie Ci przedstawiony w ofercie przed złożeniem zamówienia.

Kategorie

Menu

Zamknij
Kontynuuj zakupyTwój koszyk jest obecnie pusty!