Niezbędne w podróży, Kubki i kubeczki

Niby niepozorny, ale to prawdziwy hicior reklamy, czyli o kubku 2 słowa.

Kubki reklamowe blog

Kubki ceramiczne - gadżet reklamowy numer 1 na świecie

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile minut dziennie nieświadomie i bezwiednie spędzasz na trzymaniu i oglądaniu swojego kubka? Czy gdybyśmy powiedzieli, że 50 minut na dobę byłoby to dla Ciebie zaskoczeniem? Otóż tyle czasu podczas długiego dnia pracy spoglądasz w kierunku gadżetu, który przyciąga Twoją uwagę 100 razy bardziej niż przeciętna reklama telewizyjna. Przez te 18250 minut rocznie kubek czy podobne produkty z kategorii kubki reklamowe stoi gdzieś w zasięgu Twojego wzroku, dzięki czemu podświadomie zapamiętujesz to, co się na nim znajduje. Logo, wzór, tekst, nazwa, motto - to wszystko czym oznakowany jest spersonalizowany kubek reklamowy zapada w pamięci nie tylko jego właściciela, ale i najbliższych osób. To sprawia, że kubki z nadrukiem są najwyżej notowanym wśród gadżetów promocyjnych nośnikiem reklamy, gwarantującym niemalejącą popularność. To właśnie je wskazało 60% ankietowanych jako najmocniej pożądany gadżet reklamowy wśród firm. Nie tyle jako ładny i estetyczny dodatek, ale jako przede wszystkim funkcjonalny i praktyczny produkty. Takie główne cechy wskazali ankietowani. 

Kubek – gadżet biurowy czy gadżet podróżny?

Kubki reklamowe znajdują się w większości biur, na przeważającej liczbie biurek, na każdym stole i w każdej kuchni, bez względu na długość i szerokością geograficzną, pogodę, czas czy branżę. Co więcej użytkowość dotąd tak tradycyjnych kubków do kawy czy herbaty wyszła dawno ze swoich utartych ram. Nie są wyłącznie dekoracją biurową czy funkcjonalnym gadżetem, bez którego nie istniałaby popularna kawiarnia. Są nie tylko fantastycznym prezentem dla najmłodszych ale na przykład jako kubek termiczny Americano Grande, aluminiowa butelka sportowa GROM czy bidon H2O Eco również idealnym gadżetem sportowym i podróżnym. Praktyczne kubki reklamowe wykonane w nieszablonowych, modnych kształtach, zróżnicowane rozmiarowo i pojemnościowo, w wielu ciekawych kolorach, wykonane z porcelany, szkła, ceramiki, stali nierdzewnej, a nawet w wersji ekologicznej z bioplastiku, papieru czy nawet słomy jak kubek Pecos sprawdzą się jako pomocnik w niezliczonej ilości codziennych aktywności. I zawsze wywołują pozytywne skojarzenia. Gdy myślimy o kubku, to przywodzi on na myśl chwilę relaksu w czasie dnia pracy. Chwilę na aromatyczną kawę, esencjonalną herbatę, napój rozgrzewający czy energetyzujący. Jeśli będą zapakowane w gustowne, indywidualne, spersonalizowane pudełko z oznakowaniem logo jak kubek Twist czy kubek Corzo to oprócz wyeksponowania Twojej marki sprawisz obdarowanej osobie radość takim niebanalnym upominkiem. Wykorzystany jako gadżet reklamowy przyciągnie uwagę klientów. Dlatego też między innymi kubki są wymarzonym drobiazgiem reklamowym wręczanym na wielu branżowych targach, konferencjach czy sympozjach. Oryginalna i przyciągająca uwagę grafika gadżetu dodatkowo podkreśli logo Twojej marki a tym samym wzmocni Twój wizerunek, pozytywny odbiór i świadomość, związując klienta na dłużej z Twoją firmą. Kubki można z pewnością wykorzystać w działaniach marketingowych branży gastronomicznej i hotelowej. O gadżetach dla tej ostatniej grupy wspomnieliśmy w tekście pt: gadżety dla hotelu na naszym blogu w styczniu 2021r. Warto tam zajrzeć i przeczytać jakie jeszcze gadżety wykorzystuje branża hotelowa oprócz rewelacyjnych kubków.

Najlepsze techniki znakowania kubków reklamowych

Istnieje kilka kluczowych metod znakowania kubków reklamowych. Logo lub inna grafika nawiązująca do Twojej działalności może zostać umieszczona na kubku reklamowym tudzież bidonie, szklance czy termosie z użyciem między innymi metody tampodruku, techniką sitodruku, sublimacją lub grawerem. Wybór metody uzależniony jest od rodzaju materiału, z którego jest wykonany jest produkt. Oznakowanie bezpośrednie gwarantuje wysoką trwałość nadruku, w niektórych przypadkach odporną nawet na zmywanie w zmywarce. Kubki reklamowe oraz inne podobne produkty z kategorii, na których ma zostać naniesiony nadruki poddawane są procesowi wypalania w temperaturze ok. 800°C, dzięki czemu nadrukowana grafika jest estetyczna i trwała oraz zachowuje oryginalne barwy wzoru. To niezwykle ważne biorąc po uwagę fakt, że ma być to idealna logo Twojej firmy, ma być Twoją wizytówką a po drugie właśnie ona ma trafić w ręce Twojego klienta. Nadruk logo nie może być zatem kwestią przypadku. Zdaj się w tym względzie na specjalistów, którzy mają doświadczenie i nie zniszczą produktu, który zamówiłeś. Dobiorą odpowiednią metodę, doradzą i wykonają dla Ciebie unikalny gadżet, którego nie będzie się wstydził.
Zobaczcie co dla Was wybraliśmy

12 różnorodnych kubków z naszej oferty ... may ich pewnie 1000! Zapytajcie nas o Wasz kubek!

Biały
Zielony

Akrylowy kubek Festus z cekinami o pojemności 470 ml

12.00 17.96 
Biały
Czarny

Dwuwarstwowy kubek ceramiczny Reno o pojemności 370 ml

39.79 48.53 
Czarny
Niebieski
Szary

Hugo kubek termiczny

14.75 18.63 
Brazowy

Kubek Bambus z bambusowym wykończeniem o pojemności 450 ml

33.30 40.61 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Szary

Kubek ceramiczny Cosmic 360 ml

9.81 15.02 
Czarny
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
Zielony

Kubek ceramiczny Mendi 350 ml

9.15 11.16 
Czarny
Szary

Kubek Nordic z izolacją próżniową

31.97 39.99 
Biały
Różowy
Szary
Zielony

Kubek Rye ze słomy pszenicznej z łyżką o pojemności 420 ml

8.16 9.95 
Biały
Czarny

Kubek termiczny niekapiący Curve

28.95 35.30 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Szary
+1
Zielony

Kubek ze słomy pszenicy Oka o pojemności 350 ml

11.09 13.53 
Biały
Szary
Zielony

Szklany kubek Arlo

21.84 44.46 
Czarny

Zestaw do herbaty Spring z sitkiem i filiżanką

24.33 29.67 

6 zasad wywierania wpływu czyli kubki wdzięczności

Odnosząc się do jednej z sześciu słynnych zasad wywierania wpływu społecznego Roberta Caldiniego, które autor opublikował chcąc pomóc każdemu, kto zajmuje się budowaniem wizerunku firmy w lepszym zrozumieniu odbiorców działań marketingowych i udoskonaleniu tych działań to jest do reguły wzajemności, warto wspomnieć o wykorzystaniu w tych działaniach gadżetów reklamowych. W przypadku gadżetu reklamowego reguła sprowadza się do prostej fazy „coś za coś”. Gdy ktoś obdarowuje Cię prezentem, to automatycznie pozostajemy w poczuciu chęci odwdzięczenia się za ten miły gest. Wielkość upominku nie ma tu większego znaczenia. Nawet jeśli jest to drobny gadżet taki jak długopis, smycz czy właśnie popularny kubek reklamowy, osoba, którą obdarowujemy będzie czuła się zobowiązana wobec nas. Interesujące jest to, że osoba ta będzie chciała odwdzięczyć się nam nieporównywalnie większą przysługą niż otrzymany subtelny gadżet. Ta reguła sprawdza się doskonale w świecie upominków reklamowych.

Niepozorny kubek, a rządzi w świecie gadżetów !

Miły gest w postaci upominku jak na przykład wspomniane kubki reklamowe być może spowoduje nawiązanie relacji biznesowej z potencjalnym obdarowanym. Bez względu na branżę. Niezależnie jaką działalność prowadzisz - czy firmę farmaceutyczną, klub sportowy, zarządzasz hotelem bądź przedszkolem czy uczelnią wyższą a może jesteś pracownikiem organizacji państwowej czy administracji - ta zasada zawsze działa. Specjaliście od marketingu to wiedzą używając w swoich kampaniach gadżety reklamowe a teraz wiesz to już i Ty. Wykorzystaj spersonalizowane produkty reklamowe aby budować długotrwałą współpracę z nowymi klientami i utrwalać ją dotychczasowymi, zostawiając konkurencję w tyle. W czasach bezwzględnej rywalizacji przemyślane gadżety z pewnością Cię wyróżnią na tle konkurencji. Wszystkie gadżety jak kubki reklamowe, szklanki, filiżanki, szklane kufle bidony, termosy czy zastawy i komplety porcelanowe wesprą Twoje działania marketingowe i odegrają istotną rolę w promocji Twojej marki. A dodatek do gadżetu reklamowego w postaci spersonalizowanego indywidualnego pudełka oraz z dodatkową torbą prezentową podkreśl wyjątkowość marki i Twój świetny, wyrafinowany gust. Docenią i zauważą go zarówno Twoi klienci, jak i lojalni pracownicy.