Logo gr

Wystarczy 5 gadżetów podróżnych, żeby zdobyć 🏔️ Kilimanjaro w 5 dni

Gadżety podróżne z logo firmy

Podróżne gadżety reklamowe czyli jak zdobyć Kilimandżaro z 5 gadżetami!

Wszelkiego rodzaju podróże, nieważne czy to leniwe wakacje na plaży czy dalekie wyprawy w przysłowiowe „nieznane”, wymagają od nas odpowiedniego przygotowania. I nie mówimy tu o wykupieniu wymarzonej wycieczki online czy też zarezerwowaniu luksusowego hotelu za pomocą smartfonowej aplikacji ale o przygotowaniu i zabraniu właściwej odzieży, obuwia, kosmetyków oraz kliku drobiazgów z naszego działu gadżety podróżne, które zabezpieczą nas na wypadek  nieprzewidzianych sytuacji ale też takie, które będą nam po prostu potrzebne. Takie, bez których nasz wyjazd będzie bardziej skomplikowany a tego nie chcemy. Chcemy cieszyć się chwilą, miejscem, sobą.  Jeśli coś może nam pomóc i ułatwić życie –  nie wahajmy się z tego skorzystać. Producenci gadżetów reklamowych przygotowali dla swoich klientów takie rozwiązania, które sprawiają, że codzienność staje się prostsza a co dopiero wyjazdy z gadżetami podróżnymi. Gadżety dostępne na rynku mają wiele ciekawych zastosowań co wpływa na ich popularność wśród klientów. Specjaliści od marketingu prześcigają się, w związku z tym, w dostarczeniu klientom swoich firm takich produktów z logo aby nawet na końcu świata nie zapomnieli o konkretnej marce.

Z gadżetami reklamowymi na podbój Czarnego Lądu

Kilka lat temu zostaliśmy poproszeni o wskazanie listy niezbędnych gadżetów, z którymi przyjaciele naszej firmy mogliby wyruszyć na podbój Czarnego Lądu. Szykowali się do zdobycia najwyższego szczytu Afryki – Kilimandżaro. Do swojego trekkingu przygotowywali się przynajmniej pół roku przed, przede wszystkim dbając o sprawność fizyczną i psychiczną ale też przywiązywali sporą wagę do tego jakie gadżety i akcesoria powinni ze sobą zabrać. Kilimandżaro uchodzi za dość łatwą górę bo to nie jest góra wspinaczkowa a góra trekkingowa. Uczestnicy wypraw nie potrzebują ukończenia kursów przygotowujących, czekanów czy raków a jedynie podstawową wiedzę i dość standardowy zestaw trekkingowy – wielowarstwowe specjalistyczne ubranie, wygodne obuwie i dobre kije trekkingowe. To podstawa. Ale każdy szanujący się wspinacz zabiera ze sobą też sprzęt i gadżety, które na górze jak Kilimandżaro, na którą wchodzisz przechodząc przez cztery pory roku, zaczynając od gorącego, dusznego lata a kończąc na mroźnej i przeszywającej wiatrem zimie są po prostu niezbędne. Taki specjalistyczny sprzęt oraz gadżety są przeważnie bardzo lekkie a to ma znacznie przy określonym limicie bagażu ale, co ważne w żaden sposób ich waga nie umniejsza ich praktycznemu zastosowaniu i wielofunkcyjności.

Jakie gadżety reklamowe zabrać ze sobą?

Właściwe przygotowanie zaczyna się od plecaków reklamowych. Ich wielkość zdeterminowała ilość akcesoriów, które ze sobą zabrali. Plecaki jakie im zasugerowaliśmy były pakowane, funkcjonalne z wieloma kieszeniami i skrytkami ale przede wszystkim wygodne. W końcu mieli je mieć na plecach przez kilka godzin dziennie. Nie mogliśmy pozwolić sobie a tym bardziej im na żaden błąd. W plecaku musieli zmieścić oprócz specjalistycznej odzieży takiej, jak bielizna termiczna, koszulki, kurtki na każdą porę roku, także ciepłe polary reklamowe i bezrękawniki reklamowe. One najlepiej utrzymują ciepło a to niezmiernie ważne w wyższych partiach najwyższej góry Afryki oraz podczas niskich temperatur jakie panują w nocy w namiocie. Dzięki takim gadżetom nie dopuścili do wyziębienia organizmu. Oprócz plecaków, które mieli stale przy sobie, w którym w ciągu dnia znajdowało się jedzenie, woda w bidonie sportowym czy ciepła herbata w kubku termicznym, na wyprawę musieli zabrać również torby podróżne, które nieśli za nich wraz z całym dobytkiem od obozu do obozu, porterzy. Każdego dnia rozkładali namioty przygotowując prowizoryczny obóz z przenośną kuchnią i toaletą. W takich torbach podróżnych jak na przykład torba North Sea znajdowały się inne potrzebne podczas wspinaczki gadżety reklamowe. W końcu ubrania i buty to nie wszystko. Ważne podczas wspinaczki są takie akcesoria jak apteczki reklamowe, bez których w ogólnie nie powinno zaczynać się wyprawy, a w niej produkty, które zaproponowaliśmy uzupełnione o lekarstwa niezbędne w górach. Do tego przydatne kompresy ciepłe i zimne, niosące ulgę zmęczonym nogom. Te same gadżety czyli apteczki i kompresy omówiliśmy w blogu Motgadżety czyli gadżety dla branży motoryzacyjnej

Zobaczcie co dla Was wybraliśmy

Wystarczy 5, ale my zaproponujemy Wam, 12 gadżetów na wyprawy w nieznane…

Higiena w górach – czyli jak się umyć gadżetem?

Dbałość o higienę to dość delikatna kwestia jeśli chodzi o wyprawy górskie… Nie chcemy przez to powiedzieć, że zachowanie czystości w górach jest niemożliwe ale jest uciążliwe. Ilość kosmetyków jest naprawdę ograniczona do minimum i wszystko musi zmieścić się w poręcznych, niewielkich rozmiarów kosmetyczkach reklamowych. Suchy szampon, mokre chusteczki, płyn do dezynfekcji rąk, balsamy do ust oraz pozostałe produkty do higieny osobistej jak leciutka bambusowa szczoteczka do zębów czy składana szczotka do włosów to podstawa dobrze wyposażonych kosmetyczek reklamowych, w które wyposażyliśmy naszych przyjaciół. Do tego dorzuciliśmy suche ręczniki, które w takich ekstremalnych warunkach sprawdziły się doskonale. W prawdzie o kąpieli mogli jedynie pomarzyć przez tydzień ale do mycia w misce były w sam raz.

Bezpieczeństwo w górach z pomocą gadżetów reklamowych

Planując każdy wyjazd czy to weekendowy wypad za miasto czy daleką wyprawę takę, jak safari, żeglowanie czy wspomniana tu wspinaczka wysokogórska wymaga od nas odpowiedniego zabezpieczenia. Kilimandżaro to jedna z niebezpieczniejszych gór mimo, że tylko trekkingowa. Rocznie dochodzi do niej do większej ilości wypadków niż na Mont Evereście. Często ludzi lekceważą ostrzeżenia i nie doceniają Kilimandżaro – góry o największym współczynniku odrzuceń na świecie. Średnio na zboczach afrykańskiego szczytu ginie rocznie ok. 70 osób a według oficjalnych danych rządu Tanzanii szczyt zdobywa zaledwie 20% wchodzących. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim być rozsądnym i mierzyć siły na zamiary. Kilimandżaro należy do siedmiu najwyższych gór świata. Trampki i t-shirt to z pewnością ciut za mało aby cieszyć się widokiem wschodzącego słońca nad horyzontem Afryki. Może część produktów wyda się zbyteczna czy zabawna ale my jako profesjonalni doradcy nie mogliśmy ich pominąć. Naszych przyjaciół wyposażyliśmy w dodatkowe artykuły odblaskowe takie jak pokrowiec na plecakopaska, latarka reklamowa niezbędne w nocy czy powerbanki reklamowe, dzięki którym mieli kontakt ze światem i mogli robić wspaniałe zdjęcia i filmy bo nigdy nie zabrakło im prądu.

Oprócz tych gadżetów zapewniliśmy im peleryny reklamowe na wypadek deszczu. W górach, ze względów bezpieczeństwa nie powinno się mieć parasoli więc peleryny w tym przypadku spełniały swoją rolę. Były lekkie, składane i zapewniały im schronienie w czasie deszczu napotkanego po trasie.

Gadżety reklamowe na szczycie

Ich wyprawa zakończyła się sukcesem. Po siedmiu dniach wspinaczki dotarli na szczyt Kilimandżaro stając na Uhuru Peak po dziewięciu godzinach wyczerpującego nocnego marszu przy wiejącym silnym, przenikającym wietrze i mrozie. Razem z nimi cieszyliśmy się z ich sukcesu mając świadomość, że byliśmy jego częścią dzięki naszym gadżetom reklamowym. Na ile użycie gadżetów pomogło w tej trudnej wyprawie i na ile przyczyniły się do zdobycia szczytu nie wiemy? Ale wiemy, że z pewnością okazały się niezwykle pomocne spełniając swoje podstawowe funkcje.

Nieważne na jaki szczyt zmierzasz i co chcesz osiągnąć. Jeśli w swoich staraniach możesz skorzystać z praktycznych gadżetów reklamowych to czemu tego nie zrobić? Z przyjemnością pomożemy również i Tobie w drodze do Twojego sukcesu. Daj nam tylko znać.

Kategorie

Menu

Zamknij
Kontynuuj zakupyTwój koszyk jest obecnie pusty!