Konferencje

Gadżety konferencyjne czyli 18 drobiazgów na konferencje i spotkania

Gadżety konferencyjne blog

18 gadżetów reklamowych, które podniosą rangę Twojej konferencji.

Po długo wyczekiwanych wakacjach, które jak co roku minęły w oka mgnieniu przyszedł czas wytężonej pracy. Okres ten zwykle trwa aż do Mikołajek 6 grudnia kiedy zaczyna się wspaniały czas świątecznych spotkań rodzinnych i firmowych i aż do 6 stycznia mamy nieco laby. Teraz natomiast po 2 miesiącach oddechu, ok wiemy te 2 miesiące to miały dzieci, ale Was też z pewnością nie ominęła przyjemność błogiego nic nie robienia na plaży, w lesie, na weekendowych wypadach za miasto, wracamy wszyscy do obowiązków. Zbliżający się czas druga połowa września – kiedy już się rozpędzimy, cały październik i listopad to miesiące kiedy w hotelach i obiektach stricte konferencyjnych odbywa się prawdziwy Armagedon konferencyjny. W tym peaku trudno czasem o sale. I nieważne ile dany obiekt ma powierzchni konferencyjnych i jakiej wielkości – każda jest zajęta bo zarezerwowana albo jeszcze przed wakacjami albo długo, długo przed nimi. Wszyscy wiemy, że rynek konferencyjny ma wciąż większe zapotrzebowanie na powierzchnie niż jest sal. Klienci są już znużeni dotychczasowymi i niezmiennie poszukują nowych miejsc, które różnią się od poprzednich choćby ofertą gastronomiczną. Dlatego też obiekty, którym zależy na klientach, dobrej i stałej współpracy rozwijają się i dopasowują do potrzeb rynku często wychodząc poza własne ramy, obowiązki i wskazania wynikające z kontraktu. Tak właśnie dba się o dobro klienta. I tak wyprzedza się konkurencję. Świetnym ku temu narzędziem są gadżety reklamowe, bez których konferencja nie ma racji bytu. Czemu tak się dzieje? Przyjrzymy się działaniom obiektów a następnie organizatorów i przeanalizujmy czemu zarówno dla jednym jak i drugim ogromne znaczenie mają gadżety reklamowe z logo.

Hotelowe gadżety konferencyjne z logo.

Liczba hoteli jak i obiektów konferencyjnych stale rośnie. To z kolei sprawia, że każdy sięga po wszystkie dostępne i możliwe narzędzia aby zdobyć klienta i zapełnić swoje powierzchnie konferencyjne. Ceny i dostępność sal to jedno. Drugie to zaplecze gastronomiczne z bogatą ofertą przerw kawowych, lunchy, czasem kolacji i menu bankietowym. Trzecie - możliwość noclegu. Jeden obiekt ma wszystkie trzy, jedne dwie, jeden jedną opcje ale każdy z nich w mniejszych lub większym stopniu korzysta z oferowanych przez nas gadżetów reklamowych ze swoim logo. Jest to mocna karta przetargowa, która odciąża finansowo organizatora i staje się powodem dlaczego klient wybiera jedno miejsce, rezygnując z drugiego. To jest as w rękawie hoteli, o którym one dobrze wiedzą i z sukcesem wykorzystują. Zwykle są to małe acz istotne gadżety jak na przykład używane na każdym mniejszym spotkaniu biznesowym, średnim szkoleniu lub dużym sympozjum proste acz przydatne długopisy. Ich bogata, że trudno wybrać jeden konkretny i niepowtarzalny. Zatem warto skupić się na innych jego walorach – kolorystyce lub materiale z którego jest wykonany. Najtańszą i najbardziej powszechną opcją są długopisy plastikowe jak Adelaide czy Buke dostępne w wielu kolorach. Bardziej wysublimowaną wersją jest aluminiowy długopis Zardox czy Touch Tip Gold. Ta druga wersja ma dodatkowo funkcjonalną końcówkę do ekranów dotykowych, niezwykle przydatną dla osób używających tablety. Najbardziej jednak popularne w ostatnich czasach są długopisy ekologiczne. Bashania, wykonany z drewna lub papierowy Papyrus pochodzący z recyklingu. Do tych długopisów można dobrać idealne bo też eco notatniki, które są numerem dla jeśli chodzi o hotelowe gadżety reklamowe. Mogą być to małe poręczne notatniki jak notes Mini w zestawie z kolorowymi samoprzylepnymi karteczkami i długopisem, nieco większy bo w formacie A7 notatnik Zuse czy A5 notes Neyla też z długopisem ekologicznym. Zupełną alternatywą są ołówki. Zwłaszcza takie antybakteryjne jak Sukon, które po pandemii COVID-19 wydają się być konferencyjnym must have. A skoro już jesteśmy przy „must have’ach” i to po koronawirusowych to hitem, który stał się topowym produktem zamawianym u nas są maseczki z logo hotelu, które dla zapominalskich są wręcz wymarzonym gadżetem reklamowym. Mamy kilka super modeli ale najchętniej rekomendujemy Lermixa, który występuje w wielu fantastycznych kolorach, z których każdy nadaje się idealnie jako tło do wyhaftowanego lub nadrukowanego logo.Ale wróćmy do hotelowych evergreenów. Tuż obok długopisów, które chętnie są wykorzystywane na konfenecjach drugim topowym gadżetem reklamowym są notatniki. Najchętniej w wielkości A4 ze względu na dużą powierzchnię użytkowania oraz nadruku. Polecamy wersje basic notatnik Desk-Mate lub rozbudowaną Tecnar z długopisem. Na takich notatnikach zarówno na ich okładce, jak i na każdej pojedynczej kartce można umieścić logotyp – hotelu jak i odpłatnie dla organizatora z jego logo lub logo jego wydarzenia. Dodatkowo hotele bardzo często zamawiają smycze lub etui z identyfikatorami Heathered powiększone dodatkowo niezwykle przydatny uchwyt higieniczny. Często też klienci – Ci specjalni, wyjątkowi i lokalni otrzymują kalendarze oraz kubki z logo hotelu. Dużym wzięciem cieszą się takie modele jak Americano EU, dwukolorowy Barrel Pure czy w wersji vintage emaliowany kubek Oldie 500 ml. Wszystkie te gadżety reklamowe przypadną do gustu wszyztskim klientom oraz organizatorom konferencji. Część z nich może zostać sprezentowana a inna zostać zamówiona na specjalne życzenie i za dodatkową opłatą. A jeszcze inna zostać zamówiona i być w gestii organizatorów.
Zobaczcie co dla Was wybraliśmy

Bezpiecznie na konferencje

Biały

Karta z pamięcią USB Slim 2GB

13.33 16.26 
Żółty

Antystres Happy

2.27 3.95 
Biały
Ciemnoniebieski
Czarny
Czerwony
Niebieski
+2
Szary
Zielony

Lermix – maska na twarz

5.07 6.18 
biały matowy
Czarny
Czerwony
Niebieski

Loft Pure

13.64 19.16 

Jakie gadżety reklamowe zamawiają organizatorzy konferencji?

To jakie gadżety reklamowe zamawiają organizatorzy spotkań biznesowych zależy od wielkości i renomy wydarzenia. Przygotowują się do nich już od dawna. Skupiając na wyborze prelegentów, tematyki, miejsca, zaproszeniu gości ale także na tym jakie gadżety mogą przydać się uczestnikom i podkreślą znaczenie konferencji w ich oczach. Oprócz wspomnianych powyżej czy to długopisy, ołówki czy notatniki bądź też smycze – to wszystko jest takim ABC konferencyjnym… To po prostu wypada mieć bez względu na wielkość spotkania. Ale wiadomo przecież, że to też mają inni. Twoi konkurenci. Więc Ty musisz dorzucić coś więcej. Coś, czym się wyróżnisz i na dłużej zapadniesz w pamięci Twoich gości i uczestników. Ważnym elementem jest opakowanie. Bo co z tego, że będziesz miał fajne gadżety reklamowe jak nie wręczysz ich „do ręki”. Musisz zadbać jako organizator o estetyczną, trwałą i funkcjonalną torbę konferencyjną, którą uczestnik spotkania wykorzysta na przykład jako torbę na laptopa czy tablet długo po zakończeniu spotkania. W wyborze z pewnością pomocny będzie Ci budżet, którym dysponujesz. Koszt toreb nie jest duży ale zważywszy na pozostałe gadżety już znaczny. Najtańszą wersja jest Freedom Heat Seal – dostępna w wielu kolorach, którą można dopasować do głównym barw spotkania czy Twojego logo. Ciut droższą wersja jest zapinana na suwak z rączką torba Orlando również w wersji wielokolorowej. Regulowany pasek na ramię, który jest bardzo poręczny ma aktówka Dolphin, dostępna w kolorze czarnym. Droższą wersją są torby Trias, Pittsburgh oraz Anchorage. Ich cena wynika z dodatkowych udogodnień, kieszonek, skrytek i wzmocnienia, mogącego utrzymać ciężkiego laptopa jak i wiele materiałów konferencyjnych, jak również inne gadżety reklamowe., które zaplanowałeś wręczać uczestnikom konferencji. Do nich z pewnością zmieszczą się i długopisy i kubki, notatniki, informatory a także pendrive’y, które są hitem jeśli chodzi o gadżety reklamowe na konferencje. One oraz powerbanki reklamowe stały się najchętniej zamawianymi ale także otrzymywanymi gadżetami na konferencjach. Dzięki pendrive’owi takiemu jak karta Slim 2Gb czy USB FLAT 4Gb Twoi uczestnicy będą mogli wymieniać się cennymi informacjami i dokumentami oraz notatkami z wydarzenia. A dzięki powerbankom jak aluminiowy powerbank Plate 800 mAh, Beckers’owi czy kieszonkowemu Electrize - power bank nie będą zaskoczeni w najmniej oczekiwanym momencie utratą baterii w telefonie czy komputerze. To super przydatny gadżet, który Twoi uczestnicy po prostu muszą mieć. Śmiemy twierdzić, że z pewnością zaskoczysz ich jeśli wręczysz im antystresowy brelok Happy czy uniwersalny Islan lub bardziej elegancki gadżet w postaci automatycznego parasola składanego Wali 21” lub klasycznego dostępnego w wielu kolorach Bonaf RPet. Dorzucenie do pakietu czapki Styx czy koszulki Calgary damskiej i Calgary męskiej będzie miłym gestem z Twojej strony a dodatkowo dzięki nim będziesz mógł odróżnić uczestników Twojej konferencji od przypadkowych gości lub innych uczestników sąsiadujących spotkań. Skoro już znamy kilka podstawowych narzędzi marketingowych, które udoskonalą każdą konferencję warto abyśmy przypomnieli, że każdy nawet najlepszy gadżet reklamowy, który mamy w naszej ofercie jest zwykłym, standardowym i klasycznym produktem, mimo, że jest nasz. To piszemy o tym z bólem. Najbardziej wymyślne formy, funkcje i rozwiązania, użyte skomplikowane technologie i trwałe kosmiczne materiały nie zmienią prostego produktu w szalony gadżet reklamowy jeśli nie zdecydujesz się go oznaczyć logo. On po prostu zniknie w gąszczu innych równie atrakcyjnych produktów o podobnych parametrach.
Zobaczcie co dla Was wybraliśmy

Niezbędne na kolejnej konferencji

Czarny

Aktówka Dolphin

22.73 29.04 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Różowy
+1
Zielony

Automatyczny parasol składany Wali 21″

13.63 31.73 
Czarny
Czerwony
Niebieski
Pomarańczowy
Różowy
+1
Szary

Czapka 5-panelowa Styx

4.59 5.60 
Biały

Electrize – power bank

10.48 12.78 
Biały
Czarny
Czerwony
fuksji
Niebieski
+1
Żółty

Islan – antystres/brelok

2.03 2.48 
Biały
Czarny
Szary

Pamięć USB Flat 4GB

17.79 21.69 
Biały
Czarny
Czerwony
Niebieski
Szary
+1
Zielony

Torba konferencyjna Orlando

5.03 6.14 
Niebieski
Szary

Torba konferencyjna Trias

21.84 26.64 

Personalizacja konferencyjnych gadżetów reklamowych.

Mamy nadzieje, że wiesz, że dołożymy wszelkich starań aby spośród 25.000 gadżetów reklamowych, które mamy w ofercie znaleźć dla Ciebie TEN jeden jedyny. Zarwiemy noce, przeszukamy wszystkie magazyny, polecimy na koniec świata aby dostarczyć Ci coś niepowtarzalnego. Ale wiemy doskonale, że nic ale to nic nie zmieni tak produktów w gadżety reklamowe jak  oznakowanie ich logo organizatora, grafiką spotkania czy sloganem motywującym wydarzenia. Dopasowanie ich do powierzchni oraz materiału, z którego wykonane są gadżety reklamowe sprawi, że nie tylko sam gadżet zyska na wartości ale również i Ty i Twoja konferencja. Zaufaj nam. Wielu naszych klientów chciało pójść na skróty i zamówić same gadżety reklamowe nie wykonując na nich nadruku. Owszem do dziś cieszą się z otrzymanych świetnej jakości produktów ale klienci, którzy je otrzymują często zapominają o osobach obdarowujących. Nie o to chodzi w sile oddziaływania gadżetów reklamowych. Ich potencjał drzemie właśnie w tej subtelnie naniesionej grafice grawerem, haftem, drukiem cyfrowym czy sublimacją. A jeśli nie lubisz subtelności. Nic strasznego. Postaw na przeskalowane wzory, które przykują uwagę masowego klienta. Może być elegancko i cichutko a może być głośno i krzykliwie. Wszystko zależy od Twojej inwencji ale i od naszej rekomendacji a my mówimy: dopiero oznakowanie uczyni gadżet reklamowy wyjątkowym bo na wyjątkową okazję.
Zobaczcie co dla Was wybraliśmy

Gadżety na kongresy i konferencje

biały matowy
Czarny
Czerwony

Barrel Pure

13.23 19.16 
Biały
Czarny
Czerwony
fuksji
Niebieski
+2
Zielony
Żółty

Buke – długopis

0.61 0.74 
Biały

Kubek emaliowany Oldie 500 ml

13.04 15.90 
naturalny

Neyla – notes

5.55 6.77 
Piasek pustyni

Notatnik A7 z recyklingu z długopisem Zuse

2.93 3.57 
Biały
Czarny
Czerwony
naturalny
Niebieski
+1
Zielony

Papyrus – długopis z papieru z recyklingu

0.57 0.69