Najnowsza elektronika z Twoim logo
WięcejOdzież reklamowa na każdą okazję
WięcejPlecaki reklamowe to mobilne nośniki reklamy, które wzmacniają rozpoznawalność marki. Odkryj je teraz!
Czy znasz kogoś kto nigdy nie miał plecaka? Niemożliwe. Plecaczki zaczynamy nosić już jako małe berbecie, taszcząc w nich nasz cały dziecięcy świat – misie, kredki, przytulanki czy książeczki. Następnie zabieramy w nich nasze skarby przywiezione z wakacji – muszelki, kamyki i inne cuda. Potem pakujemy pierwsze podręczniki, zeszyty i kroczymy z nim do szkoły. Przez kolejne lata plecak służy nam jako wygodna i poręczna forma teczki, torby – wszystkiego, w czym zmieścimy to, czego chcemy się pozbyć z rąk i umieścić w komfortowy sposób w plecaku. Pomaga nam w liceum, na uczelni, w pracy, w codziennym, dorosłym już życiu. Zarzucamy go na plecy i pędzimy przed siebie mając wolne ręce, niezbędne do wszelkich aktywności. To wszystko sprawia, że plecaki są ulubioną przez nas formą przechowywania naszych najpotrzebniejszych rzeczy. A to z kolei przyczynia się do tego, że stały się najchętniej zamawianym gadżetem reklamowym przez firmy, zarówno dla swoich pracowników, jak i kluczowych klientów. Marketingowcy wiedzą, że ten praktyczny produkt zabieramy ze sobą wszędzie więc reklama umieszczona na nim będzie również… wszędzie.
Plecaki z logo i torby reklamowe z nadrukiem to jeden z popularniejszych gadżetów reklamowych wykorzystywanych w różnych kampaniach marketingowych, podczas których wręczany jest wraz z kompletem dokumentów oraz innymi atrakcyjnymi gadżetami jak długopisy, kubki czy smycze. Stanowią razem idealny zestaw konferencyjny dla uczestników, którzy zmieszczą w nich wszystkie materiały konferencyjne. I nie tylko. Różnorodność plecaków reklamowych dostępnych na rynku jest tak ogromna, że powinno się je właściwe skatalogować. Można podzielić je na kilka działów biorąc pod uwagę ich ciekawe rozwiązania np.:
plecaki na jedno ramię jak plecak Armada z odblaskowym akcentem lub trójkątny plecak miejski Brooklyn,
plecaki ekologiczne – w prawdzie na razie jeden, naturalny plecak jutowy ale dopiero się rozkręcamy,
plecaki sportowe jak rewelacyjny plecak Hikers z wieloma przydatnymi kieszeniami lub dostępny w wielu kolorach plecak Utah oraz solidny i trwały plecak Tumba,
plecaki biznesowe jak plecak na laptop marki Elleven, plecak na laptopa 15″ Graylin czy piękny w swojej formie plecak Carson.
Plecaki reklamowe swoją popularność zawdzięczają przede wszystkich atrakcyjnym dodatkom, które posiadają, o których wspominamy też powyżej. To bezpieczne zamki, liczne kieszenie, dodatkowe wzmocnienia i pasy, regulowane szelki, które zwiększają komfort noszenia plecaków. To tylko część a są jeszcze plecaki reklamowe z odczepianym etui na telefon, kieszenią z zamkiem na odtwarzacz MP3/MP4, z wyjściem na słuchawki bądź z haczykiem na klucze. Albo takie, które po prostu przyciągają uwagę swoim modnym designem jak przepiękny i wyjątkowy plecak klasyczny z otwartą komorą główną i ściągaczem, otwartą kieszenią z pętelką na długopis a także ze składanymi kieszeniami bocznymi z zamknięciem Velcro ale przede wszystkim z unikalnymi elementami vintage marki Field & Co.
Oba rozwiązania są dobre. Wszystko zależy od ilości dodatkowych materiałów konferencyjnych i dodatkowych gadżetów, które masz zamiar wręczyć uczestnikom konferencji. Torba to proste ale praktyczne i niskokosztowe rozwiązanie. Plecak wymaga już wyższych nakładów finansowych. Wszystko zależy też od wybranego modelu. Warto ten temat przeanalizować i dopasować właściwy gadżet do rangi i tematyki wydarzenia ale przede wszystkim do twojego budżetu. Chętnie pomożemy Ci taki produkt znaleźć.
Tak. Kilka naszych modeli występuje w kolorze białym. Na przykład plecak Trend lub plecak na jedno ramię Armada. Są też plecaki dwukolorowe gdzie biały łączy się z innym kolorem np. z czarnym jak świetny plecak Ozark lub polecany przez naszych klientów plecak Blue Ridge.
Powiedzielibyśmy, że wręcz trzeba jeśli chcesz skorzystać z potencjału marketingowego plecków reklamowych. Nadruk grafiki czy to logo czy nazwy firmy a może wydarzenia, na którym będzie wręczany, powinien być dopasowany do wielkości produktu i jego kolorystyki. Grafika powinna, podobnie jak sam plecak, przykuwać uwagę ale nie być zbyt nachalna. Jeśli chodzi o dobór metody znakowania to zdaj się na nasze sugestie. Pomożemy Ci dobrać właściwą formę do powierzchni produktu.
Kategorie
Menu