Najnowsza elektronika z Twoim logo
WięcejOdzież reklamowa na każdą okazję
WięcejDługopisy reklamowe to kluczowy gadżet marketingowy, który zwiększa rozpoznawalność marki. Odkryj ich potencjał już dziś!
Zastanawiałeś się kiedyś, sięgając po raz setny każdego dnia po swój ulubiony długopis reklamowy, jaka jest jego historia? Czy tak jak i my bezwiednie korzystasz z tego tak praktycznego narzędzia wykorzystując go na tysiąc sposobów zarówno w pracy, jak i w domu? Korzystasz z niego robiąc krótkie notatki, podpisując umowy, wypełniając urzędowe formularze? Korzysta z nich Twoja żona zapisując się na wizytę w SPA, robiąc listę zakupów, czy wynotowując przy okazji kolejne destynacje wakacyjne? Korzystają z nich również Wasze dzieci, czy to na studiach pisząc referaty lub testy czy w szkole podstawowej odrabiając lekcje czy też najmłodsze w przedszkolu wykorzystując ich kolory do rysowania pierwszych dzieł? Otóż historia współczesnych długopisów sięga aż 1888 roku, kiedy John Jacob Loud jako pierwszy na świecie uzyskał patent na długopis. Ale jego produkcją zajął się dopiero węgierski artysta i dziennikarz László Bíró, który zaraz po wybuchu wojny uciekł z ojczyzny i dotarł do Argentyny, gdzie ze swoim bratem chemikiem – George’em Bíró udoskonalali wynalazek, opatentowali i sprzedali licencję armii brytyjskiej, która wykorzystała je dla swoich pilotów-nawigatorów. Po zakończeniu wojny w 1945 roku ruszyła masowa produkcja długopisów. Rozwiązaniem zainteresowali się zarówno Amerykanie, jak i Europejczycy. Można było je dostać zarówno na starym, jak i nowym kontynencie ale były stosunkowo drogie. Dopiero w 1953 roku we Francji wyprodukowane przez firmę barona Bica długopisy jednorazowe stały się tańsze i dostępne dla szerszego grona klientów. Dziś nie sposób określić ilości produkowanych na świecie długopisów. Dzięki możliwości oznakowania stały się ważnym, jeśli nie najważniejszym gadżetem reklamowym wykorzystywanym w wielu kampaniach reklamowych czy akcjach promocyjnych służąc jako niezwodny nośnik reklamy.
Dziś nie ma chyba firmy, która nie wykorzystywała by do własnej promocji długopisów reklamowych. To jedno z podstawowych aktywności zaraz po wprowadzeniu się do nowej siedziby. Pomiędzy zamawianiem nowych biurek, krzeseł, komputerów, wybierasz wizytówki, kubki, smycze z identyfikatorami oraz… długopisy. To podstawa. Często tak jak Twoja, wspomniana wizytówka zostają z Twoim klientem czy partnerem biznesowym na dłużej. Musisz zadbać o właściwy wybór gadżetu aby podobnie jak mała karteczka pracował na Twój wizerunek. Może Ci się wydawać, że to nic nie znaczący przedmiot ale zgodnie z zasadą „jak Cię widzą tak Cię piszą” on również pracuje dla Ciebie, świadczy o Twojej atencji do szczegółów, guście i klasie. Wybierz najlepszy produkt, którego nie będziesz musiał się wstydzić. A możliwości masz kilka ale pierwsza selekcja dotyczy materiałów, z których są wykonane: z aluminium, plastiku czy metalu. A wśród nich:
I najnowsze cieszące się największą popularnością – długopisy ekologiczne – papierowe lub bambusowe.
W naszym dziale długopisów reklamowych znajdziesz również takie produkty jak:
które są świetną alternatywą dla długopisów reklamowych. Każdy produkt aby stał się efektywnym nośnikiem reklamy i gadżetem promocyjnym, wspierającym Twoją aktywność marketingową musi zostać oznakowany. I tu też możliwości masz wiele. Wszystkie szczegółowo opisaliśmy w dziale metody znakowania.
Tak. To jeden z najpopularniejszych ostatnio gadżetów. Wszystkie produkty ekologiczne są chętnie zamawiane przez naszych klientów. Jeśli chodzi o długopisy to mamy w ofercie zarówno długopisy wykonane z papieru, jak i z bambusa, słomy pszenicznej lub pochodzące z recyklingu. Co ciekawe długopisy ekologiczne mogą być dostępne w wielu kolorach.
Najczęściej rekomendujemy metodę grawerowania. Jest to najtrwalsza z metod, odporna na zarysowania. Ale, ale…wszystko zależy od powierzchni i materiału z jakiego wykonany jest długopis reklamowy. Oprócz graweru sprawdzoną metodą oznakowania jest tampodruk, i sitodruk 360o oraz naklejka polimerowa.
Odpowiedź może być dwojaka. Zależy bowiem czy pytasz o obudowę długopisu czy o kolor jego tuszu: - Kolor tuszu może być: standardowy granatowy, czarny, czerwony, zielony, żółty, niebieski etc. - Kolor obudowy natomiast w przypadku niektórych modeli może być: biały, szary, żółty, pomarańczowy, różowy, czerwony, zielony, niebieski i czarny. - Każdy kolor obudowy będzie idealnym tłem do nadrukowanego logo czy danych kontaktowych firmy.
Kategorie
Menu